Exist

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Elin - 14 maj 2011 22:09

Sitter å redigerar en massa bilder ;D Eller jag gjort de nyss i alla fall, orkar inte göra de mer hehe ^^

Tror jag har redigerat 7-8 bilder idag, kanske inte så mke, men än då xD


Och bara för att jag har tråkigt och egentligen borde sova så lägger jag upp en av dem:


 

Hejdå, och antagligen gonatt oxå.

Av Elin - 14 maj 2011 21:06

Ni får ursäkta mej för lite suddiga bilder, men e lite svårt att fotografera galna katter "inomhus" XD


 

                  En av våra ankor tog sig ett litet bad ;D

  Nässelfjärilslarver :]


KOMMENTERA nu annars....!!!

Av Elin - 14 maj 2011 20:08

Eftermiddagen spenderades till att böra med i lagårn, där jag å jylli gosade å lekte me kattungarna. Passade även på att fota en del, både i lagårn å utanför, blev 401 bilder + 3 videoklipp allt som allt hehe ^^

I alla fall så cyklade vi till Cheyenne å red en runda, sen kom vi hem igen, åt pastasallad och som efterrätt chokladpuddig me massa grädde :9 Riktigt najjs!


Nu ska jag kolla igenom alla bilder, välja ut de bästa, som sedan publiceras i ett inlägg lite senare i kväll ;)


Hoppas ni inte behöver vänta alltför länge! Hej då på er!

Av Elin - 14 maj 2011 14:50

Nu ska jag snart sticka ner till lagårn å hälsa på the kittens (a) Har suttit å redigerat bilder nu i nån timme, jag blir bara bättre å bättre haha ;)


Ska nog ta me kameran sen, så förhoppningsvis på ni lite bilder i kväll.


Ska skicka me en låt när jag ändå sitter här. Har säkert lagt ut den hundra gånger på förra bloggen (ella-ella.devote.se) men här blire premiär! ;D



Tschüs! (erkänn jag gör litelite onödiga inlägg ibland...)

Av Elin - 14 maj 2011 11:49

Funderar på att göra en sån där 30dagarslista... Ni vet en sån där man skriver om nånting varje dag. Då skulle jag ju ha nåt att skriva om. Va tkr ni?


Asså ignorera inte dehär nu, skicka en kommentar!!!


(haha titta va jag hittade!)


Byebye på er!

Av Elin - 14 maj 2011 11:25

Har varit ute å satt upp staket nu. Gick rätt bra ;)


Sitter nu å lyssnar på musik på youtube, eftersom spotifytiden e slut sedan länge. Hittade en spellista med Kamelot, så sitter å lyssnar på den just nu.


Resten av den här 12gradiga lördagen kommer jag plugga, rida och ta det allmänt lungt. Och eftersom jag för tillfället inte har nåt å göra så kan jag ju va snäll å lägga ut tre bilder oxå, som jag tog igår:


Yeah, gillar min zoom ;D


Va tkr ni? Själv e jag rätt nöjd ;)


En liten blomma ^^


Aja, ska inte uppehålla er längre, hej då :)

Av Elin - 14 maj 2011 08:53

Änlitgen kan jag lägga in bilder!! :D Va ute å fotade i går eftermiddag, å här är i alla fall två av bilderna ;)

Hade egentligen redigerat den understa bilden, men den blev visst "för stor" för bloggplatsen -.- BLÄ!


Vet inte riktigt om jag ska överge ella-ella.devote.se eller inte... Ger det en sista chans just nu.

Fast i vilket fall som helst är bloggplatsen lättare och bättre, tkr jag iaf hehe ^^


Tror faktiskt jag ska stanna :)


   

Tidigare månad - Senare månad

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards