Exist

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Elin - 18 maj 2011 20:57

Just nu sitter jag å lyssnar på Skillet. Dom e grymma haha! =D Kan tacka textilslöjden, på självstudiedagen i måndags, för detta fynd, då nån (har ingen aaaaaaaaning om vem de va) satte på en av deras låtar under lektionen <3333



Hej då på er!

Av Elin - 18 maj 2011 19:59

Jag, å typ alla andra har damp på massa lärare just nu. Jag har mest damp på vår tyskalärare, då han e lite allmänt jobbig, tråkig och framför allt onödigt envis och tror hela tiden att han har rätt, när har inte har de!! :C

Den andra läraren typ alla, el många iaf, har damp på e vår svenskaläare som inte precis snålar me IG. Okej, jag fick VG+, men ändå. Hon tkr jag gör för mke radbyten och första delen på min berättelse "hängde inte ihop me resten", va hon nu menar me de -.-

Aja, bara nån månad kvar sen slipper man lärarna. Hehe >:D


Nog snackat om det. Typ. Va på orkestern idag, som vanligt på onsdagar. Fick en såndära orkestertröja haha xD Jättemysiga ^^


Jag har märkt en sak. Jag sitter å bara skriver om ingenting just nu, el hur? XD Å så skriver jag smajlisar helahela tiden. Juste, kom på att jag ska söka upp nåra låtar på youtube (spotifytiden har rymt... -.-) Ska bara komma ihåg vilja.


Vill ni veta en annan sak? Jag e sur. För jag kan inte sjunga. Jag e hes. Å förkyld. Å hostig. Å lite mer förkyld. [Här hade min svenskalärare tyckt de skulle va kommatecken] Jag VILL sjunga. NU! För jag vill göra ett nytt försök me Fully Alive, som jag hittat massa fel på, på den videon jag antaligen inte tänker lägga ut hahahahahhaha!! MOAHAHAHAHAH! (jag har lite för mke fritid...)


Oj, dehär inlägget blir nog nåra kilometer långt... XP


Åsså e jag sur för att jag har biologiläxa tills imon. Segt. Men de e om etologi, å de e jag hyfsat bra på. Går nog. Hah.


Nu ropade visst mamma, vi sak FIKA!!! JAAAAAAAAAAAAAAAA =D *lite damp där alltså.* (jag borde gå å lägga mej el nåt, jag kmr tråka ur er läsare totalt... Men jag orkar lixom inte sluta skriva.)


Mke kursiv text å (paranteser) i dehär inlägget


H

E

J


D

Å

!

=

D

(dedär blev knäppt...)


=D*

Av Elin - 18 maj 2011 19:53

Tidigare månad - Senare månad

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards