Exist

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Elin - 20 maj 2011 22:18

NattiNatti på er! Ska ta å sova nu. XD


Får väl se om vi vaknar imon...

Usch, dedär lät hemskt.


Vi får väl se hur Fel gubben hade!

Dedär lät bättre :]


Hej då! Eller gonatt, säger man kanske eftersom jag ska sova. Haha x)

Av Elin - 20 maj 2011 19:53

här kmr en (bra) låt:


Asså vet att jag redan lagt ut denhär låten nån gång, men man kan verkligen inte tröttna på den!

Av Elin - 20 maj 2011 17:08

Kom på en sak nu. ehe. (varför lägger jag till en massa onödiga ord å fraser?? Och framför allt smileysar... måste nog sluta me de.)


Blev en liten diskussion i skolan idag. Dehär me att lägga ut googlebilder på bloggen. Är det tillåtet?? Och måsta man i så fall länka till bildens källa?


Eftersom jag själv inte lägger ut googlebilder har jag inte brytt mej om detta innan, men va bara en tanke som slog mej idag.


Så va tycker/tror/vet ni?

KOMMENTERA, JAG BITS INTE!!!



Av Elin - 20 maj 2011 16:59

Har ni sett den nya omröstningen?? (gjordes igår)


TVÅ stycken kan svara JA på den frågan. För ni röstar ju om när ni ser den, eller hur? Jag blir faktiskt lite besviken. Man kollar här till vänster, scrollar ner lite grann och klickar på den man tycker. Man är anonym.

Behöver ni veta mer? Eller visste ni redan? Om ni svarade ja på sista frågan, varför röstar ni inte då?? ;O


Så. Nu e jag på bra humör igen. Va egentligen inte detta jag ville, bara kom på de nu när jag började skriva. Fast nu har jag förståss glömt va detta inlägget skulle handla om. SMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART. Eller jo nu kom jag nästan på de! (??)


Skulle ju lägga ut en bra låt.



Så. Nu va de gjort. Hej då, ses när jag kommit på nåt vettigt att skriva om!

Av Elin - 20 maj 2011 16:43

Dagen har varit helt okej. Började me idrott. Innan lektionen började va de typ kramkalas haha XD I alla fall så spelade vi softboll, nån slags baseball el nåt. Rätt kul, även om jag typ inte fattade så mke.

Efter idrotten vare håltimma, å sen tyska. Typiskt mej att misstolka typ allt. Och bara för att göra de ännu jobbigare började jag typ skratta... Inte bra inte bra då vår tyskalärare tappat humöret sedan länge. Aja, han märkte inget, hade fullt upp me de "jobbiga" eleverna x]

Sen va de iaf lunch, nån konstig köttfärslimpa. Va ätbart. Sen under lunchen va vi i biblioteket där man fick gratis böcker. Lånade även en bok oxå. (ja detta va ju verkligen intressant...).

Sen typ slog jag lite folk (asså inte hårt. eller ganska hårt. men asså inget allvarligt. va bara lite på skoj... skit samma!) innan engelskan, och sen va de, som ni antagligen fattar, engelska. Kollade klart på Lord of the Flies. Världens sämsta slut! :C

Efter den tråkiga engelskan gick jag till Pigalle å mötte syster. Sen kom pappa å då åkte vi till forserum. Klippte luggen. Rätt nöjd. Eller asså jag e van att se mej själv me lugg ner till nästippen :/ Nemen de blev väl bra. Skit samma, dehär va inte heller kul att skriva om.

Efter detta fick vi in till järnhandeln. Eller ne de gjorde vi inte alls! Vi gick till UTANFÖR järnhandeln. Där stod en traktoråkgräsklippare, el va de kallas. Asså inte en sån där vanlig me klippsaken framför, utan själva klippsaken e under å själva fordonet ser ut som en liten söt traktor. Ni fattar säkert. Den sak vi köpa. El nåt. Hahahaa jag å jylli fick varsin klubba av han som stod i kassan (ja, vi gick IN till järnhandeln sen).


Sen åkte vi hem. Å nu sitter jag här igen och gör ÄNNU ett 238479 km långt inlägg som antagligen ingen orkar läsa.


Ska blogga lite mer sen, men orkar inte just nu. Ska försöka hitta nån bra musik som jag kan lägga ut här (har nog redan nåra låtar på gång...)


Hej då!


 

Av Elin - 20 maj 2011 16:39

 


??????

Tidigare månad - Senare månad

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards