Exist

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Elin - 4 juni 2011 22:19

Jaha... Va ska man hitta på nurå?


 

Sitter på väggen, läskigt nära min säng å mitt skrivbord...


Har lite frågor...

- VAR KOM DEN IFRÅN!?!?

- Vad ska jag göra?

- Vad ska jag INTE göra?


[bara för att ha nåt å blogga om...]

Av Elin - 4 juni 2011 21:11

Spenderat typ hela eftermiddagen vid dundersjön. Göttans ^^

När vi kommit hem skulle vi byta om lite snabbt å sen cykla iväg till Cheyenne för en härlig tur i skogen ;)


Haft en härlig eftermiddag/kväll helt enkelt


Bild tagen me mobilen från hästryggen <3

Av Elin - 4 juni 2011 13:28

Efter maten bär de av till dundersjön me nåra kompisar! Ska bli gött ;D


Va förresten ute å fotade innan...


         

Hej då, ska äta nu ;D

Av Elin - 4 juni 2011 12:00

Hittade lite grymma metal/rock covers av populära låtar ;D



Riktigt najjs :D


Grymt! x)


Bättre än originalet iaf... x)


Även denna e mke bättre än originalet


Så, de va nog alla bra som jag hittade, om ni hittar nån bra kan ni väl skicka länken i en kommentar? ;)

Haha förresten, va tkr ni om min musiksmak? XD

Av Elin - 4 juni 2011 11:04

Åt nyss frukost XD

Haha kokade kaffet åt mamma å pappa, vilket gick rätt bra... Eller jag trodde de gick bra tills jag fick reda på att själva kaffegröjset skulle vara i nån slags behållare å inte i själva kaffekokaren...oops :P


Nu ska jag iaf ta på mej ordentliga kläder, då jag fortfarande springer runt i nattlinne här hemma haha x)

(oxå sånt där viktigt som alla behöver veta)



Yeah, tAKiDAs nya singel, Was It I?. Den e faktikst helt okej, men ingen låt jag fastnar för.

Va tkr ni??

Av Elin - 4 juni 2011 10:34

Vaknade för typ en halvtimme sen åusch va jag e trött -.-


Kom hem från tonår kvart i tolv. Har btw tagit årets första bad. Tänker egentligen inte bada, men NÅGRA kom å skvätte ner mej å då var man ju redan blöt så då va de lika bra å doppa sej...


Såhär fint va de vid Sandsjöbaden:

 

Nu ska jag kolla runt lite på bloggar, facebook... Aa, ni vet dedär sidorna man besöker varje dag av nån anledning.

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards