Exist

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Elin - 9 juni 2011 10:48

Sitter här å lyssnar på Volbeat. Ja, de är faktikst väldigt bra ;)

Blev hemma från skolan idag pga den här förbaskade tandställningen!!! Har typ inte sovit ett skit i natt bara för att jag hade så himla ont. När jag gick upp idag hade jag jätteont i huvudet (för att jag var så himla trött) och ännu mer ont i tänderna, så mamma bara sa åt mej att gå å lägga mej igen, så då låg jag å vilade till typ nio-tio.

Åt sedan lite yoghurt till frukost (typ de enda jag klarar av att äta XD) å efter de släpade jag mej ut för att hjälpa mamma ta in två kalvar som rymt å efter de gick jag till kattungarna å bar ner den höjdrädda kattungen från höloftet så att han fick äta å dricka. Haha, helt sjukt egentligen. En kattunge som e höjdrädd... Han kan gå upp för loftstegen/trappan, men inte ner. Knasiga katt!


Asså jag blir verkligen galen på mina tänder!!! el på rälsen egentligen. uschuschusch!! :C


Aja, ska försöka hitta på nåt nu. Ska nog titta på nån film eller nåt sånt. Vi får se. Hej då! :P


PS. Haha, kom på en sak! Får nog skapa en kategori som heter "tänder" snart hahahahha XD

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards