Exist

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Elin - 11 juni 2011 22:02

Kom på en sak nu. Imon fyller bloggen EN MÅNAD!!! :D Fantastiskt va?? El inte... El lite kanske? ;P Whatever, man kan ju ge den ett grattis i morgon i alla fall.


Nu ska ni i alla fall få en låt. Tyckte de passade me en lite lugnare låt såhär på kvällen. Haha, äntligen slipper ni metal!! XD



God kväll gott folk!

Av Elin - 11 juni 2011 19:58

Har varit på nåt café i Gränna me familj å närmsta släkten på mamma sida. Va riktigt gott. Ska inte skriva mer nu, ni får lite bilder i stället ;)


Har man tråkigt så har man... (tagen me mobilen)

Gottgott! :9



Randomskylt


Gränna :P


Hej då på er, ha en bra kväll el nåt

Av Elin - 11 juni 2011 15:03

Idag har jag inte gjort nåt vettigt. Eller jo, lite faktiskt. Har varit hos hästarna, hälsat på nya "grannen", har fixat hästarnas staket å lite annat. Jag har lyssnat på musik, bland annat Black Veil Brides nya album (el jag tror de e nytt ^^).

Hittade förresten en rätt bra låt nyss:



Kom på en sak... Vid dehär laget borde ni som läser bloggen rätt ofta ha en rätt bra uppfattning om min musiksmak, eller? Har ni nån bra låt på lager som ni tror jag gillar så tveka inte att kommentera! :D

hej

Av Elin - 11 juni 2011 09:54

Haha klev inte ur sängen förrän halv tio idag XD Nemen va rätt trött, eftersom jag typ en minut i tolv vaknade av att våra höns skrek en massa, så jag drog me mej regnjacka, foppa och ficklampa å gick ut i regnet. Faktikst mysigt. Haha hönsen tystnade när jag kom, så de va bara att gå in igen å sova. Heh, inte mke till äventyr.


I alla fall... Nu e de helg å då ska jag försöka va duktig på att blogga :]


Aja här kmr lite media XD


Snacka om att jag blev stolt ;D Va egentligen inte såhär mörkt när de åskade, men min kamera gjorde nåt me ljuset, så de blev mörkt, fast de blev snyggt! x) 


 

När åskan dragit sig undan lite senare på kvällen satt jag å jylli å målade me strykjärn ^^

[bilderna ovan e tagna i torsdags]


Första filmen vi såg igår (DEN ÄGDE!!!)


Sådärja ^^ Ska äta frukost nu, hejdå.

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards