Exist

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Elin - 16 juni 2011 21:13

Yeah! Blir SOMMARLOV imon!! :D JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


Fast måste ändå erkänna att de va lite motigt att lämna ifrån mej skåpsnyckeln till mit ♥älskade skåp♥

Kommer sakna de ;P (don't ask!)


Har egentligen inte så mke å skriva (har jag inte sagt de förr... ? Känns bekant...), men jag skriver lite i alla fall. Imon går bussen lite innan kvart över tio. Alltså sovmorron! :] Härligt! Kommer blir lite sorgligt me sista dagen, kommer sakna alla! Visserligen kommer jag nog träffa en hel del människor, men inte alla.


Aja, jag ska sluta tjata om skolavslutningen (om jag nu ens har tjatat).


Har hittat en bra låt :) Eller asså ingen låt jag blir helt förälskad i, men den e bra. Lixom helt okej, fast mer än helt okej. Heh, ni fattar nog.


Av Elin - 16 juni 2011 17:00

Riktigt chill dag i skolan. Slutade runt ett. Väntade på bussen till halv fyra. Kunde nog egentligen åkt hem (tror jag), men va roligare att stanna nåra timmar å snacka me fredrika ist för att åka hem. Haha.


Orkar inte beskriva hela dagen, förutom att svenskalektionen va en aning flummig x) Nu ska jag försöka hitta en bra låt att lägga upp (har inte lagt upp musik sen söndags, jag måste skärpa mej! (haha jag va nära på att skriva skräpa mej hahahaah XD).


Hej då så länge! ^^

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards