Exist

Alla inlägg den 17 juni 2011

heh

Av Elin - 17 juni 2011 22:39

Har varit hos faster å farbror å ätit typ kvällsmat nu. Jag å jylli satt för de mesta å tittade på dedär som gick på fyran. Dendär knäppa teaterna, el va de e, men typ Stefan & Krister el nåt. Haha, har ingen aning om va den heter el nånting, vet bara att de va kul XD


Ville bara säga de. Ska nog sova snart/nu. hehe. ^^ Gonatt på er! :)

Av Elin - 17 juni 2011 16:42

dAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Amp


Jag fick ju skoskav idag... Å sen hade jag en blåsa på varje häl. Sen tog jag sönder dom. Det svider. Mke. Gör aldrig så. Lär av en som vet nu.


Ville bara säga de. Hej då!

Av Elin - 17 juni 2011 15:42

Har lite svårt att fatta att det verkligen är sommarlov nu!!! Två månaders ledighet! Sova hur länge man vill, göra vad man vill och när man vill... UNDERBART! :D

Synd bara att de inte va så lyckat väder idag :/


Måste bara säga att jag faktikst trivs väldigt bra i smålockigt/vågigt hår :) Hade de ju flätat inatt, så idag va de rätt vågigt. Så LITE fixade jag mej faktikst haha XD


Juste, glömde i förra inlägget att säga TACK TILDA!!!! :D (se bilden)

  fick denna underbara plansh/affisch/poster/va-kallar-man-de? på Black Veil Brides :D <3333333


Hej då på er!

Av Elin - 17 juni 2011 15:35

Idag va de skolavslutning! Va där vid halv elva, å de va meningen vi skulle samnas kvar i. Sen fick vi vänta tills halv tolv innan vi fick gå in i kyrkan för att sitta där en timme å lyssna när elevens val musik och musikprofilen sjöng, rektorn pratade, tobaksgrejen delades ut å även nåt bildspel el nåt.

Sen gick vi till klassrummet, pratade lite, sen va de kramkalas å sen fick jag skynda till bussen, som hade fått vänta på både mej å nåra andra, bara för att allt va försenat idag.

Men sen kom jag iaf hem till mormor å då va mormor, morfar, farmor, faster, mamma, pappa å jylli där. De hade redan fikat (hade hunnit vara där i en timme), så jag fick äta medans dom typ såg på. Haha. Sen åkte v hem, bytta om å släppte ut nåra kalvar på grönbete. Sen har jag inte hunnit mer ;)


BILDER:



  Fick en del blommor :)


  ...å lite annat najjs. (under allt ligger även ett foto på bästa klassen!!)


  Passade på att fota lite när jag ändå hade me mej kameran till hästarna ^^


Hej då på er, ha ett jättebra sommarlov! =D

Av Elin - 17 juni 2011 08:12

Yeah! Skolavslutning idag! :D Bussen kommer om två timmar. (varför i hela världen gick jag upp såhär tidigt?? o.O)

Vet inte riktigt va jag ska hitta på nu. De lilla jag ska fixa mej göra jag lite senare, men de tar nog max en kvar el nåt. hehe x)


Lillasyrran sitter å kollar på tv. Sitter å halvlyssnar på programmet, som jag inte har en aning om va de e för nåt xD


Usch jag sitter å HOSTAR här -.- Jag e typ förkyld tror jag. Fast jag överlever :) Haha. Nej, asså jag mr´år inte dåligt el så, har bara lite ont i halsen ^^


Fattar fortfarande inte vf jag gick upp så himla tidigt :P *suck*


Aja, har ju tid på mej i alla fall, så e ju ganska bra.


Slänger me en bild innan jag drar!


 

Hej då!

/Ein o "Smurfen"

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards