Exist

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Elin - 18 juni 2011 20:44

Detta blir inlägg nr hundra, om bloggplatsens statistik är korrekt! Ganska fantastiskt, eller hur? XD


Känns som att jag sabbar detta när jag ändå bara ska skriva att jag åt hamburgare nu. Med kniv å gaffel, då mina tänder strjkar så att jag inte kan bita me tänderna i underkäken. :C Blir verkligen TOKIG på dendär tandställningen!!! >:C


Haha, Inlägg nummer hundra. Hur jag äter hamburgare. lol.


Hejhejdådå

Av Elin - 18 juni 2011 20:09

Hittade en lite udda å en aning läskig låt, fast den e rätt bra ändå. Haha, ni får helt enkelt lyssna! =D


©

Av Elin - 18 juni 2011 19:17

Kommer lite bilder från släkfesten. Hade inget å göra så sprang omkring å fångade blommorna på bild ^^


Redigerad med hjälp av pixlr.com :)


  Helt oredigerad ;P


Va bara detta jag tänkte visa, fick inte så jättebra bilder idag heheh...

Hej då! :)

Av Elin - 18 juni 2011 16:17

Har varit på släktkalas typ hela dagen idag. Eller nej, det har varit släktkalas hela dagen, men jag å jylli har gått hem till å från. Kommit tillbaka när man skulle äta å sånt ^^

Så när vi inte har varit borta hos mormor har vi suttit och kollat på detta. Har sett den typ 23847293874 gånger innan, men de går fortfarande att skratta åt haha XD


Aja, nu ska jag å jylli cykla bort till Cheyenne. Hej då på er folks! :)

Av Elin - 18 juni 2011 08:36

Vaknade vid åttatiden idag och känner mej jätteduktig. Brukar vanligtvis ligga kvar i sängen till nio-tio ^^

Synd bara att jag vaknade me en förkyldning. Eller asså jag är lixom inte sjuk, men halsen strejkar. Skit oxå! :C

Snart ska jag cykla bort till grannens hästar å se till att dom mår bra, och ska nog ta en sväng förbi mina egna oxå

Efter de ska ajg göra mej iordning för nån fest hos mormor. Hon ska typ släpa hit alla sina syskon el nåt, haha, jag har ingen koll! Vet bara att jag ska va där vid... Ja, när klockan slår de slag då festen börjar. (dedär blev lite förvirrat... :P)


osså en lugn låt nu på morgonen :)



Hej då! Har en fortsatt trevlig (jag hatar verkligen dedär ordet!!). Nej, ni får ha en fortsatt HÄRLIG förmiddag, eftermiddag å kväll. Sådärja, nu e jag nöjs. Hejsansvejsan me er!

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards