Exist

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Elin - 20 juni 2011 22:25

Hahaha, vet itne riktigt va jag lyssnar på nuförtiden hahaha xD För nåra dagar sedan (i förrgår för att va exakt) la jag ju ut en helkonstig låt som fastnat på skallen. Den som kmr nu e nån koreansk poplåt hahah XD Nemen jag gillar den på nåt sätt x) Refrängen e bäst ^^


Av Elin - 20 juni 2011 21:38

För de första, jag fattar inte varför jaggöra nya inlägg när jag ändå inte har nåt å skriva om! ;O

Ett 30dagrsschema skulle sitta fint nu. Då skulle jag ha nåt att skriva om varje dag. Skulle de va kul?

Jag ska nog börja skissa på ett nu, ska ju sitta å komma på 30 saker att skriva om hhahaa. Kmr nog gå bra XD El inte. Kommer ju knappt på EN sak, så hur ska jag komma på TRETTIO!?!?! ;O De "problemet" får jag väl ta itu me nu då. 

Hej då, har viktigare *hosthost* saker för mej nu hörrni!

Av Elin - 20 juni 2011 12:13

Idag så vaknade man runt sju... Vet inte riktigt varför, men mamma kom iaf å "väckte" mej vid halv åtta å sa att vi va tvungna att åka me ett nytt batteri till hästhagen, då de gamla va slut. Bara för att man har en häst som rymmer så fort de inte finns el i staketet XD

Efter de åt vi frukost å sen åkte vi bort till mormor och hjälpte till att hugga/hacka rabarber så mamma kan koka saft sen ;)

Har inte hänt så mke mer idag, förutom att de känns som att klickan borde va typ 2 el 3 snart... Bara för att jag vaknade för tidigt hehe XD


Nemen ska läsa lite bloggar å sånt nu, sen tänkte jag gå ut å se om jag får nåra bra bilder på fåglarna på andra sidan väge. Kanskekanske dyker upp nån liten fågel, el fisk. Vem vet? ^^


Hej då!

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards