Exist

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Elin - 22 juni 2011 19:39

Har suttit en stund vid pianot nu. Filmat. Ska ladda över allt till datorn nu å kolla hur de blev... Fick önskemål om att flytta videon där jag sjunger/spelar på dendär 30dagarslistan så att ni skulle få se den tidigare, och blir jag nöjd, så kanskekanske jag flyttar den XD


Tänkte att de va sånt ni borde veta haha XD


Nemen ska ta å kollade på videorna nu!

Av Elin - 22 juni 2011 10:14


Första dagen :D Blir lite korta fakta, antagligen har ni redan koll på detta, eftersom jag tror att de flesta som läser känner mej irl, men kan va bra att skriva de i alla fall haha XD


Namn: Elin

Ålder: 14

Boende: Gård på landet

Familj: Mamma, pappa, lillasyster

Skola: Norråsa

Klass: nåt mellan 7c å 8c

Husdjur: 4 hästar, massa katter, höns, ankor, kossor, två getter, en kanin

Sång: nån blandning mellan Mezzosopran och Sopran (håller mej ofta mellan a-c3)

F-mat: pastarätter (helst lasange), taccos, hamburgare

F-djur: Häst, men gillar i stort sett alla djur, t ex ormar, hjortar, sköldpaddor, råttor, snäckor

F-färg: grön, men klär mej helst inte i de

F-band: just nu Black Veil Brides

F-årstid: hmm... På vintern längtar jag till våren, på våren längtar jag till sommaren, när jag tröttnat på sommarvärmen längtar jag till vinter.... så ALLA förutom hösten (nej, jag hatar inte höst, men alla andra e bättre) ;D

F-fotomotiv: Blommor, ormar 


Så, kommer inte på mer nu, så hej då på er ^^

Av Elin - 22 juni 2011 09:54

Vaknade vid fyra idag/natt. +.+ Sen komnde jag inte somna om bara fö ratt jag hade två flugor som envisades med att hålla mej vaken. Sen fastnar dom i mitt hår å de blir ett himla surr... Hur är det meningen att man ska kunna sova då?? ;O

I alla fall... Det blev ljust, jag gick upp ur sängen, gick ut ur mitt rum. Bäst att kanske börja göra sej iordning då vi skulle åka nån gång innan åtta.

Sen visar de sej att klockan bara är fem... *suck*

Gick å la mej igen, å somnade nog lite, för sen vaknade jag runt sju igen, för att göra mej iordning å åka till forserum å vaccinera mej mot TBE (jaaaaa, jag kmr ihåg bokstäverna! :D). Stacks lite, men inte så farligt. Satt å knarkade mentos fruit hela tiden haha XD

Sen skulle mamma handla lite å sen när vi kom hem fikade vi, sen sorterade jag å syrran lite tvätt å nu sitter jag här, som vanligt.


 

Hej då! :)

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards