Exist

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Elin - 23 juni 2011 20:02

Varit å hjälp till att bygga inför midsommarfirandet imon ^^ Kmr nog ha ont i armarna imon :P


  Ställningen till höger hjälptes jag å syrran åt att bygga ^^ Fick lite hjälp med pressenningen (stavas de så?? ;O) bara ;P

Av Elin - 23 juni 2011 16:21

 

Har ätit årets förta rabarberpaj :D Jättegott!!

Av Elin - 23 juni 2011 13:00

 

Egentligen skulle ju dag 2 vara om när jag var liten, men eftersom jag måste hitta mammas anteckingar om min barndom så får de vänta lite. Tänkte ta de dag 7 i stället ^^


Så nu tänkte jag bara skriva upp 10 saker som ni antagligen inte visst om mej XD


- Mitt favoritklädesplagg är ett par gula shorts me färgglada prickar, som mamma hatar (använder dom dock bara hemma)

- Jag prenumererar på KP

- Jag har inga kusiner

- Jag skriver dagbok.

- Jag gillar att samla på kläder jag inte använder

- Jag nördar Smeet.com

- Jag fick första ponnyn när jag va 7 år

- Jag är har nån slags hatkärlek till spindlar

- Jag följer 31 bloggar  med bloglovin XD (5 humorbloggar, 19 vänners bloggar och 7 randombloggar)

- goSupermodel, stallet.se, dayviews, spela.se, facebook, twitter, google, howrse, KPw, youtube, Smeet, bellasara, bukefalos, devote och bloggplatsen är bara några av dom sidor jag är medlem på. Av dom är jag bara aktiv på tre av sidorna (fb, youtube å bloggplatsen). De flesta sidorna har jag dissat totalt! :P


Så, de va lite om mej. Dök det upp frågor i huvudet eller vill du bara påpeka något så tveka inte att slänga in en kommentar! :)

Av Elin - 23 juni 2011 11:49

Varit ute i nån timme nu me jylli ^^


Tog lite bilder.


         

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards