Exist

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Elin - 24 juni 2011 12:43

Dag 3 - Låtar som betyder


Uppstid lite problem nu... Hade världens idé om detta tema när jag skrev listan, men jag kommer just nu inte ihåg vad jag hade tänkt skicka med för nåt... :P Hehe, så klantig e jag :q


Suttit å tänkt ett tag nu... Jag kommer verkligen inte på nåt!!! :( Får väl byta plats på dehär temat oxå då...


Ja, så får de bli. Jag snor temat för dag 24 i stället, nåra låtar jag kan spela på piano/horn.


PIANO:


Mest introt jag tänker på, när sången börjar kör jag me lite ackord i stället ^^


En såndär låt man bara måste kunna, lärde mej den när jag gick i fyran tror jag :P




Har åtminstone kunnat denna... Spelar den delvis lika fort som han, tar de lite lungt på vissa ställen bara XD


HORN:


Hitta tyvärr inte hornverisioner på låtarna, så ni får originalen. De flesta jag lägger ut här spelar jag tsm me orkestrarna. ;)




så, orkar inte leta efter fler låtar nu ^^ Hej då! ;)


PS. Detta är inte sånt jag brukar lyssna på, gillar bara att spela de ;) Okej, jag har aldrig testat att spela typ sånt jag lyssnar på (förutom sweet child o mine, amaranth å redemptiion) så jag vene riktigt som de e roligare el inte ;P

Av Elin - 24 juni 2011 12:32

Hela förmiddagen har spenderats med att förbereda infer ikväll. Har plockat blommor, släpat björkar och bundit midsommarkransarna.


Tagit 243 bilder, skickar med en av dom här i inlägget :P


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards