Exist

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Elin - 27 juni 2011 15:08

Sitter å väntar på att nån ska ropa nånting så att jag inte kommer sitta här längre.


Ehm. Dedär lät rätt knäppt. Kort sagt väntar jag på att vi ska börja köra hö snart. Nej, asså jag längtar inte, men vill börja så vi kan sluta sen. Fast lite längtar jag... Längtar efter mina muskler. Hårt arbete lönar ju sig på nåt sätt iaf. Muskler in my heart! Haha, jag har nåt muskelberoende el nåt, va vet jag!? ;P Får ju lite motion oxå. Och kanske tappar nåra gram? Nej, inte för att jag ser ut som en fettogrejskommerintepånåtattkalladetför, men... SKIT SAMMA. Jag vet inte vad jag snackar om. Eller varför. Bara skriver just nu. Ska btw ta med mej kameran å se om jag får lite bilder. Fast å andra sidan hinner jag nog inte fota nåt. Fast man kan ju ta med den för säkerhets skull. El inte. El jo. Annars ångrar jag de bara. Ångrar de ganska ofta. "Varför i BEEEEP tog jag inte med kameran??" Ser ekorrar, fåglar, vackra blommor (omg, beter mej ju som en liten tant (don't ask)) och andra fina motiv och så jag jag GLÖMT KAMERAN HEMMA! Blir lite småirriterad då. El arg. Eller förbannad. El galen. El allt på en gång. Sen nästa dag tar jag faktiskt med kameran. Inte ett djur, inte ett blomma (en* (orkar inte backa tillbaka å ändra)).... Man ser absolut ingenting. Så sitter man å fotar maskrosor i stället. El nej, de va dåligt exempel. Man sitter å fotar nåt man alltid brukar fota som jag inte kommer på vad jag tänker på nu.


Asså förlåt för detta röriga så kallade 'inlägg'. Har bara lite tråkigt. Ska göra nåt vettigt nu. Juste, skulle köra hö. Nej, dom har fortfarande inte ropat å sagt att vi ska. Ska lämna datan i vilket fall som helst (vf stavar alla hälst, de e väl fel??).


BYYYYYYYYYYEEEEEEEEE

Av Elin - 27 juni 2011 14:24

Skapade nyss en ny omröstning - Rösta gärna! x]


Och så måste jag bara fråga er en sak... När ni går in på min blogg, är presentationen å all sån skit till vänster el måste man scrolla ner typ 2384293847 mil för att hitta presentationen å de. Och OMRÖSTNINGEN?

För mej e de så, när jag ska kolla hur inläggen ser ut ur erat perspektiv (ser dom ju bara i redigeringsrutan annars).


Svara i en kommentar! :)

Av Elin - 27 juni 2011 13:16


Oj, redan dag 6?? ;O Aja, mitt rum va de ja.... Går att beskriva med ett enda ord, faktiskt. STÖKIGT.

Har haft samma rum i typ hela mitt liv. Till en början delade jag med jylli, men sen fick hon flytta ut härifrån (moahahahhaha!). Gjorde typ om de lite på jullovet. Köpte lite nya möbler å sånt. Eftersom de e så himla ljust i mitt rum försökte jag göra de lite mörkare å mysigare med svarta mattor och gardiner och dessutom klä dessa hemska väggar (haha, som ni kanske märker så gillar jag inte min tapet så mke) med en massa planscher å annan skit hahaha XD

Ni kan få en bild i alla fall. Från april hahah. Då var mitt rum faktiskt ostökigt. Hade precis städat, tror jag ^^


  Ser likadant ut nu, förutom att man inte ser mattan pga alla kläder... Även soffan e lite begravd. Håller ni med om att jag borde städa?


Aja, nu har ni sett mitt rum ^^ El ena "sidan" av de iaf. Och det va ju de som va meningen me detta inlägget, så jag behöver inte skriva mer nu. hahaha. (va va de som va kul? ;O)

Aja, ska sluta skriva, annars blir de så himla jobbigt dehär, då jag inte slotar skriva utan bara skriver å skriver som nån... Kommer inte på nån liknelse, el va de heter... HEJ DÅ

Av Elin - 27 juni 2011 12:58

Gick upp runt åtta idag, åt frukost å åkte sedan bort till Cheyenne. Sen när vi kom tillbaka från skogsturen kom pappa å hämtade oss å så åkte vi me fika till mamma, som satt å vände hö. Ska nämligen köra hö senare idag. Okej, haha, tror inte ni fattar så mke, men aja. Orkar lixom inte förklara

I alla fall... Sen kom vi hem å va ute å lekte me kattungarna. Fotade en hel del (förvånade?).


Vissa bilder e lite suddiga, tror jag skulle haft snabbare slutartid el nåt :P


         

Sen måste jag säga en sak till.... Ni är väldigt dåliga på att kommentera!! Av de ca 12-15 läsare jag har varje dag så är det max en som kommenterar! Så vf inte slänga in en kommentar nu?? :) Säg va ni tycker om bilderna, bloggen... nånting!

Tack på förhand! :)

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards