Exist

Alla inlägg den 28 juni 2011

! ?

Av Elin - 28 juni 2011 22:58


Vadå för himla kakor?? o.O


Hhahhaha, firefox har blivit knäppt, el så har jag missat något...  

Av Elin - 28 juni 2011 13:30

Va ute å fotade innan. Som vanligt. Passade även på att får 2398479234857345 myggbett -.- Å lite andra bett, klättrade upp nåt kryp på mej å bet mej i benet :c Sen skrämde hästarna mej när jag gick omkring i deras hage å letade efter dom. Helt plötsligt dök dom bara upp från ingenstans. Trodde de va vildsvin först, då jag gick å tänkte på vad jag skulle göra om jag mötte vildsvin, så snacka om att jag blev rädd hahahah XD Asså hur dum får man va?? ;O


Aja, ska bjuda på lite nytagna bilder iaf ^^


  fjäril ^^   fjäril ^^   gräshoppa el va man kallar de   myyyys ;) björkskog   och till sist en bild på byn, tagen från nånhögplatssomjagintevetvamanskakallade :P


Nu ska jag iaf byta om å sen e de hökörning resten av dagen/kvällen. Bye!

Av Elin - 28 juni 2011 12:07

Körde ju hö igår... Hann faktikst fota lite ^^

först behöver man ett nät och kedjor. man behöver nån stans att lägga höet å så behöver man hö, såklart sen e de bara att hissa upp nätet, släppa halva på rätt plats å åka tillbaka :P Och sen måste man med egen kraft ta sig till höhögen å jämna ut allt. Säg hej till musklerna! XD


Ni fick en snabb guide om hur de går till oxå XD

Av Elin - 28 juni 2011 11:47



Har tyvärr raderat min gamla spotifylista, men kommer nog ihåg nåra låtar i alla fall ;)


Va jättelängesen jag hörde dehär låtarna nu, men vissa e fortfarande ganska bra, även att min musiksmak har ändrats en hel del :P








Okej då, låtarna är faktikst gaaaaaaanskaaaaaaa bra, men inget jag orkar lyssna på, om man säger så. Däremot funkar de att gå å nynna på.

Och snälla, mobba mej inte för denhär musiken hahaha XD <3

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards