Exist

Alla inlägg under juni 2011

Av Elin - 8 juni 2011 20:40

Kom hem för ett tag sedan från en härlig ridtur i skogen på Cheyenne. ^^

Imon e de torsdag. Inget speciellt me de, ville bara påpeka det. heh. Min tandställning gör fortfarande ont. Ganska väldigt ont. Men tror nästan de va värre när jag fick uppe... Eller nej, de va de nog inte.


Nu ska jag FÖRSÖKA äta nåt, så länge kan ni ju lyssna på denhär låten, har inte hunnit lyssna klart på den än, men den verkar bra (a).



hejdå små läsare!

Av Elin - 8 juni 2011 17:48

Sådärja... Nu är även rälsen i underkäken på plats och usch va de spänner!! ;C Kan ju knappt bita ihop, än mindre äta =S

Asså dehär onda från tandställningen går upp i huvudet å öronen (??). Alltså har jag ont i både tänder, öron å huvud. Weird :/Och det här har ändå bara börjat.... :C


Förutom tandläkaren så har det varit en helt vanlig dag idag. Eller nästan i alla fall. Åttorna hade show/konsert för oss sjuor. Alla jätteduktiga! ^^


Asså jag har inte så mke mer å skriva faktikst... :P Ska snart åka å rida. Sitter å lyssnar på musik (Silverstein <3). Inte så mke mer. Kollade bloglovin å facebook nyss. Jag har allmänt tråk.


Tschüs! ;)

Av Elin - 7 juni 2011 20:50

Haha känns som att jag lägger ut sjukt mke musik nuförtiden... Men jag kommer faktikst inte på nåt å skriva om :P Ska nog göra en sån där 30dagarslista i alla fall. Kanske en me musik? Typ dag 1: en låt som beskriver dej osv... Kanske, kanske inte? Eller har ni nåra förslag?


Medans ni tänker bjuder jag på en låt till (denna e lite lugnare än de jag brukar lägga ut):

Av Elin - 7 juni 2011 19:52

Headern på plats! Va tyx?? ^^


Hittade en bra låt nyss, så bäst jag lägger upp den innan jag slarvar bort länken... :P



Hej då på er, folk!

Av Elin - 7 juni 2011 19:45

Angående headern.... Verkar som att majoriteten vill ha 1an, alltså den me pianot å noterna på ;) Kommer så klart att spara 2an, så om ni inte är nöjda så byter jag ^^


Nog skrivet om mina headerproblem nu. Idag va skolan helt okej. Seg matte, då vi skulle ut i den hemska solen å leta bilar... -.- Usch, jobbigt va de!


Aja, när jag kom innanför dörren då jag slutat skolan å tagit bussen hem så kom det. Ovädret. Först en MASSA regn å sen började de åska. Va lixom åska runtomkring oss, men kom aldrig precis över oss, även om de va ruskigt nära. HAHAHA jag å jylli gallskrek när det smällde hahaha XD Nej, jag är inte rädd för åska... smällen kom bara lite plötsligt :P


Har i alla fall fixat lite engelskaarbete nu när man inte kunde sitta vid datan, men de e på långa vägar inte färdigt än. Aja, får fixa de på... nån gång.


Aja, nu ska jag fixa headern, så hej då ;)

Av Elin - 6 juni 2011 18:12

Som jag nämnde i nåt inlägg för inte så länge sedan så tänker jag göra en ny header. Har gjort två stycken nu, så min fråga till er är nu: Ska jag ha nr 1, 2 eller göra en ny? Väljer ni det sistnämnda får ni gärna skicka med önskemål ^^


1

 


2

 

Av Elin - 6 juni 2011 16:31


Vill du har mer av Stratovarius musik? Klicka här!

Av Elin - 6 juni 2011 16:09

Varit typ hela dagen utanför Pigalle. Har ätit glass, kinamat, spelat me orkestern å tittat på folk som spelat, sjungt och dansat. Har även passat på att dö lite i värmen... Herre gud va ju nästan 30 grader idag!! ;O Va ännu värre uppe på scenen, höll på att svettas ihjäl -.- Fast de va rätt kul ändå haha x)

Kom hem för ett bra tag sedan å passat på att läsa lite bloggar å kollat facebook.

Sitter just nu å kliar på ett myggbett som har bosatt sig på min arm. Inte kul :/

Aja, ska gå in på youtube lite å se om jag hittar nåt skojj att lägga ut här sen. Hej då på er! ;)

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards