Exist

Alla inlägg under juni 2011

Av Elin - 5 juni 2011 21:50

Som ni säkert har fattat vid dethär laget så sitter jag just nu å surfar runt lite på youtube... Hittade två klipp som jag rekomenderar er att titta på!


ingen kommentar...


Heheh... :P

Av Elin - 5 juni 2011 20:50

Kommit hem efter ännu en ridtur i skogen på underbara Cheyenne.  

Nu ska jag bara chilla å lyssna på musik    ett tag, innan de e dags att sååååvaaaaaa   


Imon blire antagligen en heldag i Nässjö, som jag tror jag nämnde i förra inlägget. Kommer blir najjs! ;D  


 Bara för att inte jag har nåt vettigt å göra just nu sitter jag å placerar ut massa söta smileysar (ehm...    hur stavas de??) hahaha  

Haha hela dehär inlägget ser ju helstört ut 

Aja, rätt najjs i alla fall 


HAHAHAH började gäspa när jag såg denna. Jag e nog lite trött...


  <---- titta, de e jag!


Hej då på er!   

Av Elin - 5 juni 2011 17:40

Ännu en till bra låt ;)


Av Elin - 5 juni 2011 17:23

Hahahaha va ett tag sen man hörde denna låten XD Faktiskt väldigt bra ^^ Tänk va min musiksmak har ändrats sedan år "låten-va-me-i-eurovision". Då typ hatade jag den, om jag minns rätt x)


Av Elin - 5 juni 2011 16:46

Kom hem från dundersjön nyss. Va kallare än igår, men man överlevde.

Nu sitter jag å kollade värdet och tycker att dendär vädersidan borde ta å bestämma sig! ;S Igår när jag kollade stod de att de skulle bli åska imon, å i morse hade dom ändrat sig till tisdagen i stället, och nu närjag tittade så ska åskan komma på torsdag ist?? (inte för att jag är en sån som kollar vädret 27/7, men vill ändå ha lite koll...)


Även denna dagen har jag bara chillat å ikv ska jag till Cheyenne å rida igen ^^ Ska bli härligt!

Och imon ska man va i Nässjö typ hela dan, då man ska spela utanför Pigalle. Blir nog kul de me.


Aja, kom på att jag glömt en sak idag. Kan ni gissa vad?? :P


*trumvirvel*


MUSIK! XD


Ska bara hitta nåt först, återkommer!


Auf wiedersehen! ;]


[ n u   s k a   j a g   ä t a   g l a s s ! ]

Av Elin - 5 juni 2011 08:27

Vaknade nån gång innan åtta idag, visst e jag duktig? ^^ Hittar inte spindeln, den har sprungit iväg... Känns ju jättekul, han kan duka upp precis var som hest just nu! :S


Nej, nu får jag skärpa mej! Spindlar är inte farliga, så är det bara :P Ormar, t ex, e mke farligare. Fast det har inte jag fattat än...


Funderar btw på att fixa en ny design, el va tkr ni? ^^ Ska nog börja pyssla lite me en... Hej då så länge!

Av Elin - 4 juni 2011 22:19

Jaha... Va ska man hitta på nurå?


 

Sitter på väggen, läskigt nära min säng å mitt skrivbord...


Har lite frågor...

- VAR KOM DEN IFRÅN!?!?

- Vad ska jag göra?

- Vad ska jag INTE göra?


[bara för att ha nåt å blogga om...]

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards