Exist

Alla inlägg under juni 2011

Av Elin - 2 juni 2011 21:46

Idag har ju jag varit riktigt duktig på att blogga, eller hur? (där är det meningen att ni ska hålla med!)


Har suttit å redigerat lite bilder nu, en av dem kommer här nedan sedan. (haha de rimmade XD)


Riktigt gött me om-man-nu-vågar-kalla-det-lov. Inte för att jag gör så mke, men skönt att bara lixom chilla.


Ska förresten fixa en ny video, tror jag, där jag sjunger. Eller asså jag ska spela in igen när jag sjunger, för nu kan jag förhoppningsvis låten bättre å då låter de nog bättre. hehe. Så förr eller senare kommer de komma upp en video där jag sjunger.

JUSTE!!! Kom på en sak. Har ju en massa klipp på pappas data från endär vårkaprisen (staaaaaaaaaaaaavniiiiiiiiing) förra onsdagen... Tror nästan ajg ska fixa de nu XD


Hej då!


JUSTE (igen)


bilden.


 

Av Elin - 2 juni 2011 19:18

Ni får ursäkta min sjuka humor, men de är faktikst RIKTIGT roliga! XD







Gillade ni dom? XD


Finns en hel del på youtube, men orkar inte lägga ut fler än såhär just nu ^^

Av Elin - 2 juni 2011 18:57

Grym låt! :D Tror jag har lagt ut den nån gång innan, men skit samma... XD


Av Elin - 2 juni 2011 17:30

Varit ute in the nature i ca 1½-2 timmar nu ;) Tagit typ exakt 250 bilder på hästar, får, träd, blommor, spindlar å ormar...


Går jättesegt me uppladdningen av videoklippet, då typ allt hade laggat ihop när jag kom tillbaka nu (hade påbörjat uppladdningen innan jag stack). Hoppas den e klar innan de blir natt i alla fall x)


Aja, ska inte störa er, här kommer lite bilder ^^


    

Blev lite småpanik i bilen när denna dök upp. Först höll jag mej bara undan å fotade, men när den kastade sig ut från sätet mot mej blev de gallskrik i baksätet å mamma fick komma å rädda oss XD Neeeeeeejdå, jag är inte Aaaaaaaaaaallls rädd för spindlar... Eller jo. :/ Men jag vill inte vara rädd för dom. Men aja, här kmr fler bilder:

Mamma tkte de va konstigt att jag inte var rädd för denna när jag höll på att dö av skräck för en liten spindel... XP Men ni måste erkänna att ormar är vackra ;D


    Hästarpållarna :]   Blommor (typ e enda motviet som kan STÅ STILL!)


Känns lite mke att lägga ut musik i detta inlägget, så får bli sen ;)

Av Elin - 2 juni 2011 14:27

Videoklippet håller på å laddas upp. Slänger in ett inlägg under tiden med en bra låt ;)


Av Elin - 2 juni 2011 12:31

Jag har varit en usel bloggare i två veckor nu, och förlåt för de :/

Jag har helt enkelt inte haft tid och motivation, men nu ska det bli ändring! Har varit ute å fotat å just nu håller jag å sätter ihop en video som jag tänkte jag skulle lägga ut så småningom.

I alla fall... Idag ska jag sköta mej. Har nåra låtar på lager som jag ska lägga ut, samt en hel del bilder, men de flesta bilderna som togs idag kommer med i videon, så nej, haha, de blir inte så mke bilder just nu i alla fall.


Nu ska jag sluta tjöta.


 

En bild jag tog i tranås me mobilen. Va där igår me Blåslaget å herre gud va kul vi hade!! XD Kan dock inte visa mej i Tranås nån mer gång... Nej, jag ska inte gå in på detaljer där hahah ^^


Hej då, lägger ut musik å dylikt (eyy va kom dedär konstiga ordet ifrån??) sedan.

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards