Exist

Alla inlägg under juni 2011

Av Elin - 15 juni 2011 18:13

Dagen har faktikst varit rätt rolig. Eller engelska va väl sådär, men på tyskan höll jag på att garva ihjäl lite då vi satt på ett café å snackade... XD Sen va de matte (gaaaaaaaaaaaaaaaanska okej faktikst) å sen hade vi lunch. Vid halv elva, då va man absolut inte hungrig. Åt ändå. Sen kollade vi på niornas konsert (jättebra!) å sen hade vi svenska, då vi i stort sett bara lämnade in böcker å sånt. Sen hade vi religion en liten stund då vi oxå bara lämnade in böcker. Sen va klockan två å de va en å en halv timme tills bussen skulle komma. Hittade nea så va me henne den tiden :)

Sen kom jag hem en kvart tidigare än vanligt, då de bara va tre stycken i bussen haha x) Sen åt jag, spelade piano å sen har jag typ inte gjort så mke mer... :P heh.


De va min dag, de. Har hittat nåra söta ord, som egentligen passar mitt i vintern, men skit samma!


Tänk att vara en snöboll...

Född av kramar,

få flyga gnom livet

och till slut träffa den man smälter för <3


Har inte så mke mer å säga nu... Hej då :)

Av Elin - 14 juni 2011 17:13

Idag e de då tisdag. Dagen har varit helt okej faktikst. På månnen va jag me nåra från 7b å då såg vi en spindel i ett fönster :c HAHAHA XD Sen va de idrott då vi lekte (säger man så?) Burken, el va de heter. Va faktikst rätt kul (jag har fram tills nu HATAT dendär leken!!!). Tror vi fick sluta 5-10 minuter tidigare, om inte min mobil (alltså klockan) går helt fel. Sen va de matte å då löste vi sudoku, vilket gick åt skogen för mej! XD Sen hade vi teknik då vi fick sluta typ en halvtimme tidigare haha. Sen lunch då jag å Tilda sprang runt å typ dampade hahah XD Sen vare bild då jag "städade". Sen fysik (OMG VI FICK SLUTA FEM MINUTER TIDIGARE TREDJE GÅNGEN I VÄRLDSHISTORIEN!!! =O). Sen va dagen slut å nu sitter jag å väntar på att föräldrar ska komma hem så att vi kan åka till ängs sommarfest el nåt. Ska bli najjs att träffa lita gamla "klassrumskompisar" :D

Har btw nästan gjort klart engelskan. Bara framsida kvar, men de gör jag på lektionen imon ^^


Hej då (ursäkta alla dessa paranteser å de mer el mindre detaljerade beskrivningarna av dagen, vet att de kanske e tråkigt att läsa, men så tråkig är jag helt enkelt XD(nu ska jag faktikst sluta skriva, så ni vet XD))

Av Elin - 13 juni 2011 15:47

Idag hade vi en sån där klassföreståndardag, då sexorna tog över vår skola och vi var tvungna att fly därifrån.

Fast så dramatiskt va de nog inte...


I alla fall. Ehm. Juste. Vi gick typ en tipsrunda runt sjön, sen rättade vi den. De va sånna här frågor som vem är snabbast, vem e smartast osv å så fic man lixom gissa vem man trodde va snabbast, smartast... ja, ni fattar. Haha, jag va smartast, vilken tur att jag hade gissat på mej själv :D

Efter rättningen så spelade jag, smallay, kamwee, cassie, manethai (stavade jag rätt? ;O), david, zacka å jonis (orkar inte stor begynnelsebokstav) volleyball (stavade jag rätt? ;O! Sedan kom oxå lollo å va me :) Haha, jag gjorde inte precis nån nytta. Stod mest å skrek eller kastade ut bollen från planen (inte med mening dock...). Sen kastade zacka sand i håret på mej :C Eller inte bara i håret, på hela mej, men de e sanden i håret som e kvar.

Sen va de typ slut

Eller nej de va de inte!!! :P hah.

Vi gick upp till skolan (fienden hade lämnat borgen (don't ask)). Där hade vi prisutdelning till tipsrundan å så fick alla GLASS :D Gottgott!

Sen hämtade mamma mej, å sen matade jag höns, katter, getter å ankor å efter de åt vi mat å sen sitter jag här.


SÅ. De va min dag, de. Va har ni gjort idag då?


Synd att jag inte fotade nåt, annars hade ni fått roliga bilder XD


Hej då på er!! :)

Av Elin - 13 juni 2011 09:51

Skolan börjar typ om en timme. Riktigt skönt me sovmorgon. ^^ Ska snart sticka ner till köket å fixa lite fika som jag ska ta me mej. Btw, sitter det en gök nån stans utanför fönstrek å "koko:ar". XD Irriterande...

Fast nu tystnade han hahah x)


Aja, ska inte sitta här å lata mej mer, hej då på er, folk!

Av Elin - 12 juni 2011 21:12

HejsanHejsan! :) Imon har jag sovmorgon till ELVA!! :D Härligt x) Vi ska typ ha nån dag (el nåra timmar, rättare sagt) me klassen, då de nya sjuorna erövrar skolan. Vene riktigt om jag har nån åsikt om ifall de ska bli kul el inte. Får se hur morgondagen blir, helt enkelt. 

I kväll/eftermiddag har vi i alla fall sjungit i kyrkan. Ehem. Herre gud så misstolkat allt kan bli XD Efter de följde Mira hem å då har vi typ flummat en massa... Men nu har hon åkt hem :(


Vetni va jag tycker?? Jo, jag tkr de e så himla kul att göra videos!! x) Vill nog göra ett såntdär videoinlägg, men vene riktigt va jag ska säga/göra, så de dröjer nog ett tag till innan de dyker upp nåt. Haha, såntär viktigt ni måste veta, eller hur?;P


Klockan är... En bit över nio typ. Nej, jag orkar inte gå å lägga mej, har ju sovmorgon imon! =D Asså man orkar typ ingenting nu innan lovet. Orkar inte plugga (HERRE GUD! ENGELSKAN!!! ;O), orkar inte gå å lägga sig, orkar inte stiga upp på månnana, orkar helt enkelt inte... Längtar verkligen till sommarlovet!!


Aja, nu ska jag sluta upp me att skriva massa onödiga saker. Ska nog kolla om de finns nån social på msn el nåt, får se. Hej då! :)

Av Elin - 12 juni 2011 14:48

...lägga ut denhär me! :)


Av Elin - 12 juni 2011 14:19

Hej! Sitter här å gör typ ingenting. Tänkte ladda ner lite musik, men de går lite småsegt. OSHIT den har redan kommit 2% på första låten!!! ;O Dehär kmr ta hela eftermiddagen å kvällen, men aja, datan får väl stå på.

Men nu får faktiskt dedär nerladdningsprogrammet sköta sig självt. Jag ska lyssna på musik. BLACK VEIL BRIDES!!! :D


Åt förresten glass nyss :] Gottgott!


Nemen nu ska jag sluta skriva. Lägger ut lite musik i stället ^^


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards