Exist

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Elin - 1 juli 2011 19:39

Jag å min flugsmällare (döpte han till Flugis) har tagit egobilder :)



Tkr de e rätt löjligt när folk täcker över munnen el ansiktet me ett stort hjärta el nåt för att det såg missbildat ut...  Men. Nu gör jag de själv x) Förlåt för det.


Hej då, ska äta nu sen ska jag kolla Schteffan ååååä Krrischterr!! XD

Av Elin - 1 juli 2011 18:15


Dehär blir lite svårt... El väldigt svårt faktiskt. 


Hmm... Måste det va en människa? Om inte, så skulle jag vilja vara ett litet djur. Typ en fluga el nåt. Nej, jag vill inte käka bajs förresten.... En myra vill jag va. Krypa runt i gångarna i myrstacken, springa runt i skogen som helt plötsligt antagligen blir SUPERMEGASTOR. Skulle va rätt coolt. Lixom bli sådära superduperliten å se världen nästan "underifrån". Och labyrinterna i myrstacken skulle va rätt coola att utforska.

Nåt annat som skulle va kul att byta liv med skulle va nån fisk av nåt slag. El inte nån sån där liten fisk, då blir man uppäten, men nån fisk som står överst i näringskedjan, el va de heter x) Simma runt i sjön/havet å leva ett fiskigt liv ;]


Men om jag nu måste byta liv med en människa... Asså dehär blir svårt. E ju lixom rätt nöjd me mitt egna liv haha XD


Nej, jag kommer helt enkelt inte på nån människa haah x) Hoppas de duger ändå :P

Av Elin - 1 juli 2011 18:04

Sitter här å e blöt om fötterna. Va ute i högt å blött gräs innan me mina nya foppa x) Va å köpte nya idag, mina gamla va en aning utslitna ^^


Nemen hela familjen tog idag en sväng till jkpg. Besökte Biltema (letade cykel t syrran), A6 och Citygross. Nej, jag köpte typ ingenting. El jag hittade en flugsmällare på Biltema... (så jag kan slå ihjäl flugorna som bryter sig in i mitt rum MOAHAHAHAHH!!!)


Åt sedan på sibylla å sen åkte vi hem å här sitter jag igen. Lilla jag. E blöt om fötterna. Lyssnar på Iron Maiden. Fear of the dark spelas just nu. Om ni vill veta.


Slänger med en bild jag tog på en skruttig maskros idag innan jag börjar med 30days (som nu egentligen e 20days XD)


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards