Exist

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Elin - 3 juli 2011 15:14

När lade jag upp musik sist egentligen?? ;O


Aja, ska lägga upp en låt nu. Har lixom inte blivit av nu de senaste dagarna. Har bara lyssnat på gammal vanlig musik, som jag redan lagt upp på bloggen, men nu ska jag skärpa mej!


Hoppas ni gillar den, el nåt ;)


Av Elin - 3 juli 2011 13:23

Idag gick jag inte upp ur sängen förrän typ halv elva... -.- Men hade lite svårt å somna då ajg blivit rätt pigg efter en springtur mitt i natten på jakt efter grannens katt som jagat upp våra höns xD El jakt å jakt... Vaknade av att hönsen skrek å då rusade man ut å skulle kolla va de va å så va de den söta katten som vanligt.


Aja, har iaf inte gjort så himla mke idag heller. Tagit hand om hästarna lite. Tagit en promenad i skogen... Inte så mke mer.

Ska iaf bort å rida sen ikv. Känns som att de va jättelängesen, men de va typ bara ett par dagar sen. Aja ska bli härligt att få komma ut i skogen lite. Okej, har redan varit i skogen, men de e härligt ändå.

Vf hänger jag upp mej på detta?? ;O


Har funderat lite på dehär me 30/20dagarslistan. Orkar inte me den just nu, funderar på att "lägga ner" den. Men. Har ju lovat en video el nåt där jag sjunger el nåt... Är det ok om jag skiter i dendärlistan men lovar er en video innan sommarlovet e slut??

0:) <-- ängel


Vissa saker som står på listan kommer jag kanske skriva om här, men orkar inte följa nåt schema just nu :/ Förlåt för de.


  kolla vilka som blev glada idag! Nytt bete! =D


Innan ni nu lämnar bloggen för att antagligen kolla nån annans blogg el va ni nu tänker göra så KOMMENTERA!! VAD SOM HELST, VILL HA MINST FEM KOMMENTARER NÄR JAG LOGGAR IN NÄSTA GÅNG!!! FÖRSTÅTT!?!?!??!?!


Sådärja, hej då! :)

Av Elin - 3 juli 2011 13:14

 


[Sry att de inte blev nåt sånthär inlägg igår, hann inte]



Jag skulle nog skänka en del till såna där organisationer. Kan typ inga namn på sånna, men skulle leta upp nåra bra att skänka till.

Resten vet jag inte riktigt vad jag skulle göra med... Är ju ingen shoppingmänniska på de sättet så pengarna skulle nog bara ligga å skräpa nån stans x)


Man kan ju alltid bygga ett hus nån stans på landet, fast inte alltför långt ifrån stan. Hemmakär som jag e skulle jag nog stanna i kommunen jag bor i nu haha.

Jag skulle oxå bygga stall å sånt som hör till. Jag skulle ta med mina shettisar till detta stället. Jag skulle köpa en ko. x) Och en minigris. Och en åsna som tappat rösten. Och så skulle jag ha ett antal katter oxå.


Funderar nästan på att göra en ritning över mitt drömhus, men orkar inte de nu... hahah.


dehär va rätt tråkigt å skriva om. :P Äsch, hej då, ses i nästa inlägg! ;D

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards