Exist

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Elin - 4 juli 2011 19:00

Ska faktikst va en duktig bloggare idag ^^ Ni ska få både foto, musik och vardag. Foto å vardag har ni ju redan fått, så då återstår ju bara musiken ^^



PS. Detta e tidsinställt bara för att inte alla inlägg ska komma på en gång ;)

Av Elin - 4 juli 2011 17:09

Kom på att jag kan ha en liten tävling!! =D Den bilden jag la ut i förra inlägget, dendär svarta å röda...skrev ju aldrig va den föreställde ^^

De e helt enkelt såhär: den som först kommer på vad det är och skriver svaret i en kommentar vinner en länkning! XD


bara för att inte jag har nåt å göra.


Och för er som inte orkar scrolla, här kmr bilden igen:


 

Av Elin - 4 juli 2011 16:51

Va ute å fotade lite innan (herre gud hur många gånger har jag skrivit den meningen egentligen?? ;O)

Som vanligt alltså.

Gick mest å bara tryckte på knappen, men fick faktiskt lite bra bilder.

Kände för att redigera lite oxå så den första bilden e redigerad å den andra e originalet ^^


mättade å mörklagde hela skiten... ser rätt läskigt ut -.-


och som vanligt en blomma XD å en fluga fick jag visst på köpet ^^

Av Elin - 4 juli 2011 11:55

Trots att klockan in ens passerat 12 än, el åtminstone när jag skriver detta, så har jag hunnit en hel del idag ^^

Har hjälp pappa med att bära litevplankor, vi har hissat hö å så har jag klippt gräset å pappas på att göra slirspår i grusgången x)


Ingen går säker när Elin kör gräsklippare!!! ;O


I alla fall. Lägger ner dendär listan, orkar lixom inte me den, roligare att blogga som "vanligt". Osså sitter ni säkert å tjurar över att jag alltid smiter undan från videon jag har lovat, men lugn, den KOMMER!!! Nån gång. Jag LOVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR! ;P


Funderar oxå på att skita i alla dessa kategorier jag har. Nej, ni har säkert inte lagt märke till dom, men dom finns där nån stans, till vänster/höger/venevilkethåll nån stans rätt långt ner. Jo, jag gör nog så. Tar bort dom. El nej ajg tar inte bort dom förresten... Jag kan ignorera dom? El så fortsätter jag som vanligt...

Vi får se.

btw vf tänker jag högt för? El nej de göra jag ju inte, jag tänker... hmm... synligt? läsligt? Haha, va ska man kalla de?? ;O


Innan jag klickar på Spara inlägget ska jag skicka med en låt :P


Faktigt rätt bra ^^

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards