Exist

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Elin - 6 juli 2011 23:45

Kände att jag behövde göra ett inlägg till... Statistiken ligger på 8 ;S Inte bra, måste ha fler. Usch, känner att statistiken nuförtiden e riktigt usel! El jag har haft 19 besökare tre dagar i rad nu, ganska så bra. Brukar annars gå upp å ner. Allt mellan 12 å 30 e de. Inte mke egentligen.

Vilka e de som läser bloggen egentligen? ;P Jag vet nåra stycken...

Aja, tänkte iaf locka till mej lite mer besökare med ett inlägg till. Jag tidsinställer de oxå... Vene riktigt varför. Känner bara för de ^^


Nemen kan ju lägga upp lite musik el nåt kanske? Jo, så gör jag.



btw får snart DAMP!!! ;S Bara 3 minuter kvar på spotify. Youtube som gäller då ett tag innan den nya tiden kommer.


Aja, hej då på er^^

Av Elin - 6 juli 2011 21:07

Har hängt me kompisar hela dagen idag ^^ Inte gjort så mke. Kollat film och varit ute å gosat å pysslat om höns, katter och framförallt hästarna.Så geggade vi ner oss lite i en ler/vattenpöl... hehe ^^


Va framme me kameran oxå, så bjuder på lite bilder ;)


gjorde lite najjsiga flätor på Ronja ^^


Älskar Rakets man som den är, så den fick va utsläppt ;) El jo, en liten tofs vid manken fick han x)


Piggelins man däremot fick inte va ifred XD


Ronjas vackra *hostost* tänder ;)


Jag och hönor har alltid haft en väldigt bra relation.... el inte. Väldigt cool höna som orkar umgås med mej ;P


Lille Herman <333 Nemen usch så han blänger på mej :P


btw Sorry för att jag inte bloggat innan idag, men typ hela dagen har spenderats utomhus. Detta är troligtvis dagens enda inlägg. Kanske slänger in nåt mer, vene riktigt ^^

Hej då!

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards