Exist

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Elin - 10 juli 2011 17:25

Har suttit ute å ätit lite fika nu. Har dessutom funderat på nåra låtar jag ska spela.... -.- Ska av nån anledning spela på en 90årsfest å behöver lite låtar att spela. För nej, det fungerar inte med Amaranth, Sweet Child O' Mine eller Redemption!... Det ska va låtar på Svenska som ALLA kan sjunga med i. Typ Evert Taube (stavas han så? ;O) å sånt som jag knappt har hört talas om. Eller jo, jag har ju hört tallas om Evert, men aldeig lixom fattat... asså ni fattar va jag menar. Å nu ska jag väl typ spela, å har jag otur, sjunga, dessa vackra visor. Heh. Nån som kan nåra låtar som en nittiåring kan sjunga med i som jag kan känna igen? Hmm... 90.... 1920 måste hon va född då... Finns de nåra bra band därifrån?? ;P

Äsch, blir att kolla wikipedia eller den Svenska Sångboken som my parents sitter å bläddrar i nu. haha vene riktigt vf jag gör ett inlägg om detta. el de skulle egentligen inte handla om just nittiårskalas, men skriver lixom bara ner... ja, va ska man säga? Mina tankar el nåt. De e de som e aktuellt i mitt huvud just nu, så då blire att mans kriver om de. Hah.


Ni måste inte läsa allt detta, men har ni redan gjort det så e de väl bara att säga GRATTIS, DU HAR VUNNIT EN BLÅ BRÖDROST I VARLFRI FÄRG :] el inte.

aja, ska ta en sväng förbi wikipedia nu å ser om jag hittar nåt ;)

Av Elin - 10 juli 2011 15:58


Om ni tkr den e seg i början kan ni lyssna från 2:36 i stället ;)

Å sry för slutet, när musiken tystnar behöver ni inte lyssna mer. Eller asså de kommer inget mer efter de. XD

Av Elin - 10 juli 2011 15:01

Jag å syrran tog oss en liten promenix bort till mormor å morfar. Blev en hel del bilder så vf inte bjuda på en bildbomb? ;)


Innan vi gick försökte jag få lite bättre bilder på ankungarna, som va ute på promenad me mamma.


Vf inte hälsa på dom tuffa tonårsankorna (t höger)? ;)


Fin fågelholk... ^^


Kyrktornet ;P


Yeah, en bild på mej! ;D


Å så lite blommor x)


Så, orkar inte blogga mej just nu, så hej då ;)

Av Elin - 10 juli 2011 12:09

Började dagen med ett ridpass i skogen, som vanligt ;)


Efter de har jag varit ute å käkat körsbär. Hur gott som helst!! <3

Å så hälsade jag på våra nya ankungar :)


Fick ingen bra blid, vågade inte gå så nära då hon fräste som.. ja, jag vet inte riktigt vad. Men man ser iaf nåt litet gult å luddigt därunder ;) 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards