Exist

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Elin - 11 juli 2011 17:25

Idag har jag hunnit me riktigt mke. Känns de som iaf. :P Först kom grannbarnen å red på en av våra shettisar. Efter de åkte vi t Nässjö å gick på Lindex å JC, mer hann vi inte förrän jag skulle till tandläkarn å spänna åt tågbanan. Efter de åkte vi hem, åt å sen har jag klippt gräset. Testade gå-gräsklipparen, men tröttnade ganska snabbt då de va jobbigt me uppförsbacka -.- haha. Tog ist "åke" när syrran va klar bakom huset. Så hör kört lite framför huset, bakom lagårn, framför lagårn, brevid hönsburarna... ja, blev en del.

Å nyss har hela familjen spelat badminton XD Mamma mot pappa å jag mot jylli ^^ Va jättekul!! XD Fast allt avbröts då jag lyckades skjuta upp den sista fjäderbollen på taket :P haha. Så då klättrade vi upp dit ist å hämtade dom. Å så stannade vi lite extra bara för att njuta av känslan att gå omkring på taket XD


Har tyvärr inte fotat nåt idag, så ni får inga bilder. Å nån musik har jag inte heller hittat. Har bara suttit å sjungit vid pianot idag hahaah XD Lead Sails! <333 Börjar lära mej den låten nu ^^ Hmm... Kanske kan ha den på videon jag ska göra. El som jag håller på å göra. hah. Skit samma. Nu ska jag hitta på nåt hej då ^^

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards