Exist

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Elin - 12 juli 2011 23:00

KOLLA!


BÄST:


                    

De va nog allt för mej hahahah XD

Har mer flum att dela me mej av, men tar de imon i stället ^^

Av Elin - 12 juli 2011 20:41

Satte på en spellista me Stratovarius å hittade direkt en nice låt! :D

Visserligen har jag nog lagt ut den förr, men vf inte igen? ;D


Av Elin - 12 juli 2011 20:32

Har varit ute lite nu å spelat badminton (IGEN). Först me mamma å sen me syrran ;) najjs ^^

Tog en liten promenad på taket. Vet inte hur många gånger jag gjort det idag, men blev en sistagång nu för idag ^^ Sen e jag säkert uppe där igen imon.


Aja, kanske ska berätta videons status. De e en ganska stark Ej klar-status på den. Blir lixom aldrig nöjd -.- Men de kommer. Jag SKA lägga ut den nån gång, för de har jag ju LOVAT ;)


Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Skulle lite musik sitta fint kanske? ;PJa, de tycker jag nog.


Blir denna idag:


Av Elin - 12 juli 2011 19:26

Sitter här me träningsvärk i vänsterarmen å redigerar video... Går inte så bra -.-


btw, jag borde inte spelat badminton me vänster... Har träningsvärk nu :( Fast jag har blivit rätt bra på att spela me vänster nu ;D (jag e högerhänt). Igår när jag började spela gick det helt åt skogen när jag t ex skulle serva XD haaha. Aja nu e jag duktig =D


Men ska sluta blogga nu, har ju faktikst video att redigera -.- Dumt nog får jag alltid hicka när ajg ska sjunga :(


aja, herrå!

Av Elin - 12 juli 2011 19:02

Sitter å fixar me videon nu. Håller på å klipper ihop å grejjar. Spelade in två klipp idag som jar håller på å tittar igenom å klipper lite från. Sen ska jag redigera lite till å sen ska de nog va klart ;)

Måste bara fixa lite till. å lite till... Blir aldrig nöjd me sången så måste spela in på nytt hela tiden hahahah XD E väääääldigt kräsen. :P


E ni kräsna? XD

Av Elin - 12 juli 2011 18:27

Vet inte hur många gånger jag sagt de, men jag säger det igen: F Ö R L Å T !


...för att jag inte bloggar. El jo jag bloggar ju, men jag antar att de inte e särskilt roligt att läsa el?


Aja idag har jag ridit, spelat badminton, bara suttit å skrikit vid pianot.... typ inget mer ;P Å nu tänkte jag fixa lite me videon som jag SKAAAAAAA lägga ut. Nångång. Innan sommarlovets slut. Förhoppningsvis. Jag gillar att göra korta meningar. Lixom bara sätta upp en punkt där de passar. Visserligen brukar man ju sätta ut punkter där de passar. Men lixom sätta mer punkt än man måste. De e kul. El inte kul. Men man har nåt å göra. Och... Ja, kanske inte ska tjata om detta. PUNKT! haha, så skrev jag ett utropstecken efter. Komiskt. PUNKT.* Sådär ja. Fast punkt e ju slutet på nåt. Alltså borde jag inte fortsätta skriva efter punkt. I alla fall inte efter stora PUNKT. Så. PUNKT ^^


Fast jag fortsätter skriva i alla fall.


NEJ NU SKA JAG FAKTISKT FIXA ME VIDEON. PUNKT!


.*


HAHA SÖT SMILEY *.*


hej då.


punkt.

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards