Exist

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Elin - 13 juli 2011 21:27

Yeah statistiken börjar gå uppåt igen! :D Nej, jag är inte statistikberoende, men har varit lite småirriterad på min låga statistik de senaste dagarna, så blev ju rätt glad när den började stiga. Va de pga av fotona jag la ut idag kanske? ;P haha kanske x)


Har iaf varit ute å spela badminton me familjen (idag igen) nu på kvällen. Riktigt kul! Jag flummade typ hela tiden så blev inte så mke ordning, men gick rätt bra ändå XD Haha, lyckades skjuta upp fjäderbollen i ett träd -.- Fast pappa fick ne den me en pinne, så va inte så himla stort problem egentligen XD


Sitter just nu å chattar me lite folk. Ja, rätt kul. Antar att jag borde sova snart, ska upp halv nio imon, ska ju rida som vanligt. ^^ Fast lite till kan man nog va uppe ;)


Aja, orkar inte blogga mer just nu, så hej då ô.ô

Av Elin - 13 juli 2011 17:37

Sådär ja, nu har jag valt ut de bästa bilderna av de 300 jag tog idag ;)


Så varför inte gå rakt på sak? Här kommer den. BILDBOMBEN! C=


Spottie ^^


Inte röra ankan... Inte röra ankan...


Tämjde ankungarna idag, man kan till å me ha dom i handen el knät ^^

Sötis!!


Kyckling :D


Herr Tupp, som vi har döpt han till. En cooling som hänger me ankorna 8D


Sandbad bland kärringarna XD


  Å så blev dom rädda för nåt... I övre vänstra hörnet kan man se en höna som flyyyyygeeeeeeer!!


Hästarna verkar trivas me hönsen...


...försöker till å me släppa ut dom. ;P Ronja...


Tjurskallig kanin! ;O


Ni får GÄRNA kommentera! Ställ frågor, ifrågasätt, släng in en åsikt om nåt, ge tips... Ja, ni fattar!


Hej då! 8]

Av Elin - 13 juli 2011 14:30

Har varit ute hos djuren typ hela dagen ;) Tämjt ankor. JAG HAR HÅLLIT I EN ANKUNGE!!! <3333 =D Dom va inte lika lena som dom ser ut, men söta va dom. Å luktade illa XD Nemen fotade en hel del, men de kommer sen. Håller på att importera dom 310 bilder som tagits ^^


Men tänkte jag skulle visa nåt annat så länge ;D Skrev in olika saker i googles sökfält å fick fram lite roliga saker XD

     

Folk verkar ha avföringsproblem XD

 

Vad händer ute i världen egentligen... ?

 

Tyskarna verkar ha de bra iaf... ;)


Så, ska ut å fodra katter, höns, ankor å getter nu så ses nog sen. Hej då! :)

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards