Exist

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Elin - 15 juli 2011 22:27

YEAH! Min första riktiga videobloggning el vlog el va man nu kallar de x) Den allra första va ju me ankorna, så de räknar inte jag som en "riktig" ;)


OBS!!!

-Förvänta er inte att jag e nån superstar!! x) Jag e bara en vanlig liten tjej som skulle tycka de va kul att lägga upp en video hihi ^^

- Jag VET att min röst låter jättekonstig precis när jag börjar -.-

- Jag vet att de låter konstigt nån gång i mitten av Lead Sails... ;/
- Jag vet oxå att de blev ett fel i eftertexterna. Lead Sails e inte alls me mellan nåt klipp, de försvann spårlöst haha x) om ni inte fattar va jag tjabblar om så behöver ni inte bry er, för då har ni antagligen inte lagt märke till de ;P haha ^^

- Vet att pianot är ostämt ;c

- Och jag vet att jag råkat ändra på melodin ^^



okej ska sluta tjata om vad som e dåligt å allt sånt... här e videon:



haha bästa "förhandsgranskningsbilden" el va man nu kallar de hahahah XD

okej jag SKA sluta skriva! ;A


Don't forget to KOMMENTERA! =D

Av Elin - 15 juli 2011 22:19

rubriken säger allt


btw, såg nyss att jag har lagt ut likamånga inlägg som bilder här på exist.bloggplatsen.se ;P Fast när jag sparat detta e de ett inlägg mer än va de e bilder -.-


Sån där viktig sak ni vet.

Av Elin - 15 juli 2011 21:33

Varit me becca å mila idag ^^ Gjorde nt så mke. Kollade på Indiana Jones nånavdomvenevilken. Haha, jag va lite galen, satt typ å skrek.


Aja, gissa va jag håller på me nu?? =D


 


rätt, laddar upp på youtube för att sedan kunna lägga in de i ett blogginlägg ^^


Längtar ni?? XD


aja, ska läsa lite bloggar medans jag väntar på att klippet ska laddas upp så hej då! ;]

...

Av Elin - 15 juli 2011 11:38

 

Av Elin - 15 juli 2011 11:04

Lånar syrrans dator medans jylli kollar på videon. Ja, hon e försökskanin ^^ Nej den e inte klar x) El nästan. Ska redigera lite till å lägga till lite effekter å sån skit ;]


Tänkte bara säga de. hehehehheheheheh bye


PS. JA JAG SKAAAAAAAAAAA BLOGGA ORDENTLIGT, MEN INTE JUST NU!

Av Elin - 15 juli 2011 09:57

Sitter man här igen då. Å gigga va jag håller på me? ;P


Just precis. das Video.


Ska nog göra en till sen hahaha x) En flummig sådan ^^ Å så hoppas jag Tilda lägger ut videon vi gjorde igår snart...


btw angående videon... el de va inget. el jag vene va jag tänkte skriva... å orkar inte klicka på backspaceknappen ^.^


Hej då!

Av Elin - 15 juli 2011 08:42

Vaknade typ nyss. El jag vaknade nog vid åtta, men bestämde mej inte för att vakna förrän typ nu ;P


Ska äta frukost nu, så go natt el nåt ^^


*GÄSP*

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards