Exist

Direktlänk till inlägg 15 juli 2011

V I D E O O O O O ! ! ! !

Av Elin - 15 juli 2011 22:27

YEAH! Min första riktiga videobloggning el vlog el va man nu kallar de x) Den allra första va ju me ankorna, så de räknar inte jag som en "riktig" ;)


OBS!!!

-Förvänta er inte att jag e nån superstar!! x) Jag e bara en vanlig liten tjej som skulle tycka de va kul att lägga upp en video hihi ^^

- Jag VET att min röst låter jättekonstig precis när jag börjar -.-

- Jag vet att de låter konstigt nån gång i mitten av Lead Sails... ;/
- Jag vet oxå att de blev ett fel i eftertexterna. Lead Sails e inte alls me mellan nåt klipp, de försvann spårlöst haha x) om ni inte fattar va jag tjabblar om så behöver ni inte bry er, för då har ni antagligen inte lagt märke till de ;P haha ^^

- Vet att pianot är ostämt ;c

- Och jag vet att jag råkat ändra på melodin ^^



okej ska sluta tjata om vad som e dåligt å allt sånt... här e videon:



haha bästa "förhandsgranskningsbilden" el va man nu kallar de hahahah XD

okej jag SKA sluta skriva! ;A


Don't forget to KOMMENTERA! =D

 
 
Ingen bild

LuisssSanta´s little helper

15 juli 2011 23:07

nice video, du äger på piano du! :) P.s Jag gillar att du skriver att du e en liten tjej thihi ;)

Elin

15 juli 2011 23:11

haha tack ;P

PS. *suck*

 
Ingen bild

isa

15 juli 2011 23:31

men herregud elin! hur grym är du igentligen!!! det var fantastiskt, vilketr pianospel och vilken sång! jah satt som förtrollad :D
fast ljudet när du sträckte dig och vred på kameran innan sången var lite roligt ;)
men asså grymt!

Elin

16 juli 2011 09:05

hihi tack ;D

 
cassandra wikström

cassandra wikström

16 juli 2011 00:05

OMG du är ju as grym på att sjunga och spela piano! Du borde söka till talang eller idol! :)<3

http://www.mylifeisperfect.devote.se

Elin

16 juli 2011 09:06

hahah tack ;D

 
emma

emma

16 juli 2011 10:26

Du är ju fan as grym! :D
Du borde faktiskt söka till idol eller talang.

kraaaaaaaaaaaaam <3

http://emmaaklingenstierna.devote.se

Elin

16 juli 2011 12:39

tack ;D

 
Ingen bild

ida

9 augusti 2011 17:22

WOOW! du är ju helt fantastiskt bra på både piano och sång!! vill se/höra mer! :D ♥

Elin

9 augusti 2011 19:58

aaw tack :D Kanske kommer en till video om ett tag. Låtarna då blir KANSKE All Around Me - Flyleaf eller Skinny Love - Birdy. Får de va de blir ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 28 mars 2016 18:02

Hej!   Nu är det över ett halvår sedan jag uppdaterade någonting här, men jag tänkte att ifall det skulle vara så att någon fortfarande kikar in här ibland så kan det ju vara roligt om det helt plötsligt finns något att titta på ^^ Hade för ca ...

Av Elin - 5 augusti 2015 13:40

Det är helt otroligt vad aktiv jag är här! Eller inte....   I söndags kom jag hem ifrån Landslaget i Blåsmusik, där jag i typ nio dagar repat med drygt 60 andra unga musiker från olika håll i landet. Vi hade även konsert i fredags samt söndags oc...

Av Elin - 22 juli 2015 21:30

Såhär kan det se ut när jag övar. Men oftast går det inte såhär fort XD     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^^ ...

Av Elin - 14 juli 2015 21:30

Här är en video som lades upp i slutet av maj, samma dag som jag tog körkort. Får se om ni tycker bättre om videon än de två som tummat ner videon på youtube haha ;)     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^...

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards