Exist

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Elin - 17 juli 2011 21:33

Inte lagt upp musik på ett tag nu... El de känns som de iaf ^^ 


Aja, slänger bara in nåt. 


Av Elin - 17 juli 2011 20:11

Haha nu har jag dampat klart på safari. Löste faktikst "problemet" me ikonen, som jag antar att de flesta inte ens såg va "problemet" i de hela va... Kom på ett nytt problem i stället... fast de löser jag nog snart. 

bara en sak kvar å klaga på.... Lösenord å sånt ;S Hur sparar man sånt så man slipper fylla i 24/7?? ;O Nån som vet?? 


btw, borde ju nästan skapa en kategori om detta... SAFARI

Av Elin - 17 juli 2011 19:58

okej... safari va inte så bra -.- El så e de jag som e kräsen. E bara två saker som jag saknar som fanns i firefox som inte finns här. Firefox sparade alltid lösenordet, de gör inte safari (:c) å de andra e att de blir en ny ikon på aktivitetsfältet när jag startar safari... Ni fattar inte. eller hur?

Visar me bild... ;P


 

Safariikonen längst till vänster klickar jag på när jag ska öppna webbläsaren. Å sen kommer de upp en ny ikon... ;S Jobbigt -.- 


Fast nu verkar de va så för firefox oxå... Får kolla upp dedär. Ska iaf inte använda safari me hehhehe ^^ 

Av Elin - 17 juli 2011 19:30

Halloj kära läsare! :) Håller på å testar en ny webbläsare, nämligen Safari ^^ 



Har inte hunnit testa så mke än, så har nt så mke åsikter... Nån som använder safari?? E den bra?? ;O


Aja, ska äta nu, sen får jag utforska detta lite mer ;P  

Av Elin - 17 juli 2011 17:36

Gjorde om headern lite ^^ Va tycker ni? Ska jag ha denna, eller ska jag ha kvar den gamla?? :P


btw känns de som att ni har missat att jag har FRÅÅÅÅÅÅÅÅÅGEEEESTUUUUUUUUND!!! Ni FÅR fråga vad vi vill! Jag varken bits, sparkas el slåss!! Åtminstone inte för att ni frågar nåt xP

Men va väntar ni på! För ni kan ju inte veta aaaaaaaaaaaaallllllllllttttttttt om mej el? ;O

SÅ FRÅGA PÅ BARA!!! =D

Av Elin - 17 juli 2011 17:26

Varit i borås idag, kollat på westerntävlingar ^^

Fotade en hel del. Fick dock lite raseriutbrott på kameran, då vi var i ett mörkt ridhus å bilderna blev mörka å suddiga -.- För ju snabbare slutartid jag tog, ju mörkare blev bilderna, å tog jag långsammare slutartid blev de suddigt... :/ Aja, har redigerat tre av bilderna nu så dom åtminstone ser rätt hyfsade ut ^^


     

Inte dom bästa bilderna jag tagit precis, men lite coolt blev de väl me alla effekter å sånt jag la till, eller? x)

Av Elin - 17 juli 2011 07:58

Gomorron! Vaknade runt sju idag. Fattar ni!?!? SJU!?!?!??!?!? Jag sover vanligtvis till nio... x.X Aja, gick iaf upp för nån kvart sen el nåt. Hoppas på frukost snart ^^


Aja, idag drar jag, syrran å mamma till Borås. Ska kolla på westerntävlingar. Vene exakt va de e för grenar, men de blir nog najjs! Tar såklart me kameran ;D


Bild från förra året då vi va på High Chaparral (herregud hur stavas de??) å kollade kosseklasser ^^ Glömt bort va alla grenar å sånt heter heheheh ;P

 

Hej då! ;)

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards