Exist

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Elin - 24 juli 2011 22:20

Ska gå å lägga mej nu, ska nämligen va på vårdcentralen el va de nu heter klockan åtta imon för att ta en andra TBE(tror alltid att de ska va TBC...)-spruta... Jag har inte ens haft nån fästing i år, och kan inte komma ihåg att jag hade nån förra året heller?? Men aja, ska ju på läger så e ju bäst. Aja, tror jag överlever, e ju inte så himla farligt egentligen x)


Men nattinatti me er, önskar sveriges just nu sämsta (el nåt) bloggare ;]

Av Elin - 24 juli 2011 17:54

Har lagt fram en hel del grejer som ska me t lägret nu, å dessutom hunnit åka å kolla till kalvarna då mamma å pappa har en "gäst" här så dom kunde visst inte kolla kalvarna själva XD

Hoppas på fika snart 8] har iaf suttit en stund å spelat nåt idiotiskt spel på spela.se. Vinnit de två å en halv gång nu! ;O Asså de va jylli som hittade de å började spela, å sen tog jag över moaheheheheh XD


Vet att jag gör helt värdelösa inlägg... Men jag fotar inte så mke i dehär vädret å jag lyssnar bara på den gamla vanliga musiken jag redan lagt ut på bloggen så kan ju inte lägga ut nåt av de jag brukar :c


Har iaf hinnat scoutkniven nu ahhahah XD Hade lagt den längst in i en låda, i en till låda ^^ Å så har jag hittat min lilla "maskot". El hittat å hittat, visste nästan va de var nån stans ;P Min lilla koala (a) Kanske kommer bild, va vet jag? XD


Lägger ni förresten märke till att jag skriver mke ;O XD x) x] ;P :D =) :c ;/ "/..... ?? De gör jag -.- Just, den me: -.-

Stör ni er på de? Isf släng in en kommentar! XD heheeh ^^


Å ni får oxå ursäkta alla hehehehehheheheheh-attacker ...


''',,,''',,,''',,,''',,,''',,,''',,,''',,,''',,,''
',,,''',,,''',,,''',,,''',,,''',,,''',,,''',,,''',
,,''',,,''',,,''',,,''',,,''',,,''',,,'''


bara för att jag hade tråkigt... Aja, tror vi ska fika nu, börjar "smälla" en del me tallrikar å sånt på nerevåningen så bäst jag sticket. Chiao!

Av Elin - 24 juli 2011 16:17

Har gjort en enkel header nu som jag tänker ha tills dess att jag blir nöjd me den riktiga ^^ Tycks??


Aja, nu ska jag iaf börja med packningen inför lägret. Ska åka på fredag å vill inte stressa ;P


Och jag vet att jag e sämst på att blogga... Men de tre senaste har jag helt enkelt inte hunnit el orkat. "/


Aja, ska som sagt packa nu så vf sitta här å skjuta upp de? xP Bye!

Av Elin - 24 juli 2011 13:58

Håller på å fixa me en header just nu så hela bloggen ser helkonstig ut just nu.


ÖNSKEMÅL?

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards