Exist

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Elin - 25 juli 2011 20:50

Hej på er! Kom hem från en supermysig ridtur i skogen för nån timme sen. Testade lite gamla igenvuxna skogsvägar och stigar och va hur najjs som helst. Fast lite läskigt då man inte visst hur man kom tillbaka... x)

Riktigt kul att rida ut i skogen på Cheyenne tsm me Jylli å Pinoccio ;) Haha, vi tränade lite styrka och balans då vi släppte stigbyglarna i traven, jylli va nära att trilla av hahaha XD


Nu ska jag läsa lite bloggar och sen sova. Blev ju lixom väckt vid sjutiden i morse så snacka om att jag e lite trött -.-

Av Elin - 25 juli 2011 11:41

Började dagen me att bli väckt tio över sju...

Jag flög upp ur sängen å jublade, åt en mättande frukost som bestod av gröt, bruna bönor och pasta. Sen åkte vi i racerbilen in till forserum där dom bjöd på glass och chokladpudding. Sedan fick jag en gratis kinesisk groda som råmade. På vägen hem träffade vi en lite fé, som gav oss varsin önskning. Jag önskade att min groda skulle förvandlas till en prins, så hon gav grodan en krona på huvudet. Då slog jag fén och då blev hon lessen. Mamma blev arg. Sen åkte vi hem å lämnade fén. När vi kom hem va de en stor val på taket, som hade gått på grund. Vi hjälpte honom och lade honom i sjön. Men då utrotade han allt liv i sjön, för han va så hungrig så vi fick börja mata honom med morötter från grannens skortsten.


Elle inte... Men väckt tio över sju blev jag iaf. Sen åkte vi till forserum i en VANLIG bil å så vaccinerade vi oss på TBE för andra gången.

Sen har jag nt gjort så mke idag. Fixat till får "fågelskrämma" vi har på potatislandet för att inte tranornaa ska stjäla potatisen XD Nej, JAG har inget enom tranorna, men det finns andra i familjen som faktikst verkar gilla potatis x)

Nemen fick en påse me kantareller av mormor, tog lite bilder. Orkar inte redigera ;P


  va en hel del...   å fulla me vatten va dom   nu börjar de likna nåt!   mums!   så mke blev över, orkade inte äta mer. fick typ ont i magen XD


Hej då på er ^^

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards