Exist

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Elin - 26 juli 2011 21:49

Älskar denna bilden <3


Bilden är, som ni ser i nedre högra hörnet, hämtad från punny-pictures-blog.com

En av humorbloggarna jag följer. Nej, alla skämt/bilder/mm e inte bra, finns rätt fräcka, men man kan faktikst få sig ett gott skratt på den sidan XD

Av Elin - 26 juli 2011 21:02

Haha har suttit i nåra timmar nu å läst Bleckmossen Boyz från KP 14 2009 å framåt. Aldrig orkat ta mej tid å läsa den serien, men den visade ju sig att va riktigt bra! I alla fall när man lärt känna karaktärerna.

Okej, ingen fattar va jag snackar om... Kan ju länka till deras blogg el nåt som jag hittade ;) Sådärja, bara att klicka! =D


Imon blire att ge sig ut på en sista ridtur innan lägret, å så ska jag ta tag i packningen oxå, ska helst va färdig imonkväll, då mamma å pappa inte kan hjälpa till på torsdag. (de e tisdag idag va? ;O)


Nemen nu ska jag utforska dendär bloggen lite, hejsansvejsan!

Av Elin - 26 juli 2011 17:17

Har varit me mormor, morfar, morbror, mamma, pappa å syster på Matlyckan idag. Första gången "de äldre" smakade kinamat, tror de gillade de ;)

Har inte gjort så mke annat idag. Borde fortsätta me packningen. ÅKER PÅ FREDAG!!! =D

I alla fall... Har gjort lite fler ankor tama hahahha XD Snacka oma tt jag fjäskar för dom. Märkte oxå att dom e VÄLDIGT hårdhänta när dom äter, dom verkar vilja slita sönder min hand (asså jag har maten i handen, om ni inte uppfattade det ;))

Asså snacka om att jag e beroende av ankor just nu... XD Men aja, så kan de bli! ^^


Men nu ska jag... typ göra nåt. el jag gör ju nåt nu me, men göra nåt som är typ lite viktigare el nåt. Va vet jag, hej då me er!

Av Elin - 26 juli 2011 09:04

Go´morron människor! Vaknade nog för två timmar sedan, men låg å lyssnade på lite musik så kom inte upp förrän typ nu.

Nämen här sitter jag å göra ingen ting. Har ont i armen. El ont är kanske att ta i, men jag är lixom öm. Men aja, försvinner nog snart ;)


Ehm. Kommer inte på nåt mer å skriva så... hejdå!

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards