Exist

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Elin - 27 juli 2011 16:55

Ska snart rida ;) Troligtvis blire sista gången innan lägret, kmr inte träffa Cheyenne på en hel VECKA!!!! :c Tror nämligen inte jag hinner imon, vi får se ^^ Kan ju bli ändrade planer ;P


I alla fall, packning snart klar, måste bara hitta en ficklampa och vattenflaska. HAha de viktigaste sakerna har jag slarvat bort ^^ Nämen löser sig nog.


Jag sitter här nu å öbrjar lbi lite hungrig. Har inte gjort nåt viettigt alls idag, förutom packningen då. Kollat barnprogram på TV hahah XD Älskar grisen Rudi, el va han heter. Han e så söt ;)


Har varken musik el bilder å lägga ut, så för att inte tråk ut er säger jag väl hej då

Av Elin - 27 juli 2011 11:09

Gick ju åt skogen med min så kallade frågestund, men TVÅ frågor fick jag i alla fall hahahhahahah XD Känner mej lite smått mobbad ^^


• Är du lång eller kort?

- Jag är väl typ lite mittemellan. Lite drygt 1,60.


• Var hittar ni alla kantareller?

- Haha, jag har inte en aning, fick av mormor.


Även ifall frågestunden är typ slut nu, så får ni jättegärna ställa frågor till mej ändå, och kommentarer är också välkomna! Och rösta gärna i omröstningen ^^

Av Elin - 27 juli 2011 11:05

Har packat för fullt hela månnen. Alla kläder jag ska ha e nerpackade, bara typ smågrejer kvar nu ;D Nu ska man försökta lära sig lite franska nurå... ;P Tyvärr tillhör ju franska ett av de två officiella språken på lägret (de andra e engelska), så bäst att kunna lite.

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards