Exist

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Elin - 28 juli 2011 14:28

Har nu fixat 15 tidsinställda inlägg heheh ^^ Har oxå kollat väret. Ser ut att bli regn frdag, lördag, söndag :c

Fast kan ju ändra sig, kan ju alltid hoppas ^^


Ska se om jag hittar nån bra musik att lägga ut, ses nog sen då ^^

Av Elin - 28 juli 2011 12:05

Till att börja med så ska jag ju åka på läger i mon, och ni får då två tidsinställda inlägg varje dag. Ett inlägg om vad jag antagligen har för mej på lägret (haha) och ett med en bild (a) Hade nämligen me mej kameran till hästhagen igår å tog en del, så tänkte dela med mej under veckan som ligger framför oss ^^


I alla fall. Tog en sista ridtur på Cheyenne tsm me jylli å Pinoccio innan lägret, de va hur kul som helst! Tog den "vanliga" rundan, och utforskade lite småstigar också, men vi fick vända för det blev för mke sten och vatten. Sen hoppade vi lite på en stig som leder till nästa runda, Cheyenne va jätteduktig för att va westernhäst haha XD Och så tog vi nästar runda oxå, me typ en massa galopp =D Härligt! Och när vi hade travat av hästarna och höll på att skritta kom vi på att vi kunde gå upp på en stor kulle där man ser i stort sett hela byn ifrån, så vi lyckades ta oss upp för den branta backen och stod sedan å tittade på ommannuvågarkalladet solnedgången. Och sen skulle vi ner igen, men då vågade iaf inte jag sitta på hästen, så vi hoppade av och ledde dom nerför. Hehe, va rädd att vi skulle gå omkull el nåt (a)

Å sen skrittade vi hemmåt. Tror både hästarna å vi hade jättekul igår, Cheyenne va hur pigg som helst :)


Aja, nu e de ny dag, jag har packat de sista. El de allra sista e inte nere än, men man kan väl säga att jag packat klart i alla fall ^^ Snart ska jag gå å tömma ankornas simbassäng å fylla på nytt. Å så ska jag fixa 14-16 tidsinställda oxå (omg låter rätt mke...). Å så ska jag lära pappa hur man tränar ankor. Vill ju inte komma hem till 7 sjövilda ankungar och tonårsankor. Matas i handen och lyftas varje dag e de som gäller hahaha XD


Men aja, ska inte tråka ut er nu ;P Hej då!

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards