Exist

Alla inlägg under juli 2011

Av Elin - 15 juli 2011 21:33

Varit me becca å mila idag ^^ Gjorde nt så mke. Kollade på Indiana Jones nånavdomvenevilken. Haha, jag va lite galen, satt typ å skrek.


Aja, gissa va jag håller på me nu?? =D


 


rätt, laddar upp på youtube för att sedan kunna lägga in de i ett blogginlägg ^^


Längtar ni?? XD


aja, ska läsa lite bloggar medans jag väntar på att klippet ska laddas upp så hej då! ;]

...

Av Elin - 15 juli 2011 11:38

 

Av Elin - 15 juli 2011 11:04

Lånar syrrans dator medans jylli kollar på videon. Ja, hon e försökskanin ^^ Nej den e inte klar x) El nästan. Ska redigera lite till å lägga till lite effekter å sån skit ;]


Tänkte bara säga de. hehehehheheheheh bye


PS. JA JAG SKAAAAAAAAAAA BLOGGA ORDENTLIGT, MEN INTE JUST NU!

Av Elin - 15 juli 2011 09:57

Sitter man här igen då. Å gigga va jag håller på me? ;P


Just precis. das Video.


Ska nog göra en till sen hahaha x) En flummig sådan ^^ Å så hoppas jag Tilda lägger ut videon vi gjorde igår snart...


btw angående videon... el de va inget. el jag vene va jag tänkte skriva... å orkar inte klicka på backspaceknappen ^.^


Hej då!

Av Elin - 15 juli 2011 08:42

Vaknade typ nyss. El jag vaknade nog vid åtta, men bestämde mej inte för att vakna förrän typ nu ;P


Ska äta frukost nu, så go natt el nåt ^^


*GÄSP*

Av Elin - 14 juli 2011 19:29

Jag vet. Har inte bloggat på hela dan. Men red på förmiddagen å sen har jag varit me TIIIIIIIIIIILDAAAAAAAAAA (har liiiiiiteliteeeeeeeee damp...) typ resten av dagen =D Gjorde en video, som hon förhoppningsvis lägger ut på youtube snart ^^ Ja, jag ska lägga upp den på bloggen, va inte oroliga XD Hahahaha, va en aning flummig idag... ;P


Nemen nu ska jag läsa bloggar... Kanske slänga in nåra blogginlägg till. Om allt å inget. Å så ska jag ta tag i min egna lilla video oxå =P


Men aja, hej då ^^

Av Elin - 13 juli 2011 21:27

Yeah statistiken börjar gå uppåt igen! :D Nej, jag är inte statistikberoende, men har varit lite småirriterad på min låga statistik de senaste dagarna, så blev ju rätt glad när den började stiga. Va de pga av fotona jag la ut idag kanske? ;P haha kanske x)


Har iaf varit ute å spela badminton me familjen (idag igen) nu på kvällen. Riktigt kul! Jag flummade typ hela tiden så blev inte så mke ordning, men gick rätt bra ändå XD Haha, lyckades skjuta upp fjäderbollen i ett träd -.- Fast pappa fick ne den me en pinne, så va inte så himla stort problem egentligen XD


Sitter just nu å chattar me lite folk. Ja, rätt kul. Antar att jag borde sova snart, ska upp halv nio imon, ska ju rida som vanligt. ^^ Fast lite till kan man nog va uppe ;)


Aja, orkar inte blogga mer just nu, så hej då ô.ô

Av Elin - 13 juli 2011 17:37

Sådär ja, nu har jag valt ut de bästa bilderna av de 300 jag tog idag ;)


Så varför inte gå rakt på sak? Här kommer den. BILDBOMBEN! C=


Spottie ^^


Inte röra ankan... Inte röra ankan...


Tämjde ankungarna idag, man kan till å me ha dom i handen el knät ^^

Sötis!!


Kyckling :D


Herr Tupp, som vi har döpt han till. En cooling som hänger me ankorna 8D


Sandbad bland kärringarna XD


  Å så blev dom rädda för nåt... I övre vänstra hörnet kan man se en höna som flyyyyygeeeeeeer!!


Hästarna verkar trivas me hönsen...


...försöker till å me släppa ut dom. ;P Ronja...


Tjurskallig kanin! ;O


Ni får GÄRNA kommentera! Ställ frågor, ifrågasätt, släng in en åsikt om nåt, ge tips... Ja, ni fattar!


Hej då! 8]

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards