Exist

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Elin - 5 augusti 2011 16:34

Kom hem för ett litet tag sedan från


22ND WORLD SCOUT JAMBOREE 2011 CAMP IN CAMP


Detaljer om lägret får nu inte just nu då jag e lite trött och inte har kollat ignom bilderna än (ja, jag fotade en del).


Juste, Vill ni ha lägret som en videobloggning eller som ett vanligt inlägg??

I videoinlägget ingår bilder, jag sitter å pratar å kanske nåt litet klipp jag filmade på lägret och i det vanliga inlägget ingår text och bild.

Haha, låter som nån himla meny på en restaurang XD


aja, hehe, kom på en rolig ramsa el va man ska kalla de...:


Yxor å stenar å blod som sprutar
Vassa buskar å tält som lutar
Tidiga mornar å sena kvällar
Lekar och bus me ljudliga smällar
Kämpa och jobba tills man får kramp
Det är så vi har det på CAMP IN CAMP!!!


Och så en positiv oxå (a):


Dagar fulla med lek och spel

Underbart läger, vad kan gå fel?

Nya vänner från andra länder

Lägerbål med förbjud att klappa i händer

Ninja, Swop och många mer

Lekarna blir bara fler och fler

Kung och drottning på besök

Nu blir det ingen spring och stök

Filmfolk och journalister beblandas med oss

Nu är det bäst att de inte börjar slåss

Intervjuad, fotad och filmad av okänt folk

Det behövs ibland till och med en tolk

En jätterolig vecka på ett fantastiskt läger

Ville bara säga att scoutläger ÄGER!


PS. Vene riktigt hur de gick me de tidsinställda... ;P Hoppas jag satte ut dem på rätt dag å tid osv. Har ju varit tidsinställda inlägg ända sedan fredags ^^

Av Elin - 5 augusti 2011 08:00

Har just nu sista uppställningen runt flaggan. Sen ska allt rivas och vi ska åka hem igen efter en jätterolig vecka i Blekinge!!

Lite sorgligt faktiskt :c


Kommer kanske blogga lite när jag kmr hem, om jag orkar, men blir nog ordentliga blogginlägg från å me imon iaf ^^

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards