Exist

Alla inlägg under augusti 2011

Av Elin - 21 augusti 2011 11:46

Kommentera gärna! =D (vet att vissa bilder e lite suddiga å så ;P)


                                                                 

Vilken av bilderna gillar ni mest? KOMMENTERA!!


OBS! ALLA BILDERNA ÄR FOTADE AV MEJ SÅ LÅT BLI ATT KOPIERA, DET RÄKNAS SOM STÖLD!!

Av Elin - 21 augusti 2011 11:18

Håller på å redigerar bilderna som jag ska lägga ut senare ;) Blir 33 st, vad jag vet nu. Blire bra? ^^


Så länge kan ni få två bilder jag tog nyss, en på min kalender till skolan, som jag nyss så duktigt designat å en bil på halsbandet jag inte kunde låta bli å köpa igår x) Inte för att jag vet hur mke jag kmr använda de, men de e kul å ha XD



Av Elin - 21 augusti 2011 08:35

Vaknade för nån timme sen tror jag, och hade som vanligt en förstörd underläpp pga min räls -.- Inte kul. Inte kul alls!

Imon drar skolan igång igen... Kul att träffa alla igen, men läxor å sånt e inget jag längtar till precis "/ Aja, åttan lär väl försvinna lika snabbt som sjuan, så de e väl snart sommarlov igen.


Juste, har ju lovat lite bilder, men de kmr inte just nu. Måste kolla igenom dem först, så ni får vänta lite till. Förhoppningsvis lägger jag ut dom senare idag, annars kommer de nog ut imon :) 


Hejdå :P

Av Elin - 20 augusti 2011 21:55

Dagen spenderades på visingsö me nåra kompisar. Kollat tornerspelen och bara gått runt och tittat på medeltidsgrejjer ^^ Heheh, har fastnat lite för medeltidsmusik, som spelades på platsen. Speciellt säckpipan hahahah XD

Nemen dajen va najjsnajjs ^^ Köpte även ett halsband, bild kommer nog imon el nåt hehehehhehe (a) Antaligen inte vad ni väntar er.... XD


Kommer även lite bilder av de 450 jag tog innan kameran dog -.- Men nåra bra bilder bland dessa hittar jag nog ;) E lite svårt att fota hästar i full galopp, så en hel del bilder e suddiga el oskärpa x)


Aja, ska gå å lägga mej nu, e heltrött efter en heldags medeltidstema på denna lilla ön som heter Visingsö :]

Av Elin - 19 augusti 2011 19:34

Hejsanhejsan på er alla som kanske läser detta ^^ JAAAAAAAAAAEEEEEEEEEE TILLBAKKAAAAAAA ;D

Har lixom inte orkat blogga nu på sistone... Men aja, vad har jag haft för mj under bloggpausen då? Hmm... En vecka har jag varit borta ;P


Jo, i lördags var ajg på 90årsfest hos min mormors syster. Å efter de åkte vi till Åre. Har turridit, badat, spelat bowling å inomhusäventyrsminigolf, åkt tåg, sovit i obekväm hotelbäddsoffa, badat igen, chillat... Nt så mke mer. El jo, åkte ju upp på skutan i sjukt tät dimma så såg typ ingenting, men de va rätt kul ändå hehe ;D Å så har jag nysit inne på Stockolm Central, ni vet i dendär stora hallen, el va man ska kalla de. Utanför mcdonalds. Tror alla stirrade på mej XD Å så har jag å jylli flummat ihjäl på tåget, å så har vi varit lite allmänt lantliga som inte vet hur saker fungerar i stockholm (a). Nämen de va najjs i Åre. Tog nattåget i onsdags kväll, va i stockholm igår vid halv sextiden å kom hem till nässjö vid niotiden. Sen red jag å jylli å efter de stack jag, jylli, becca, mila, nea å fia till pop i sommarnatt. Va najjs haha ;D Efter ett tag hängde även Tilda med oss ;] Najjsnajjs.


Idag har inte gjort så mke... El jo. Varit å klippt luggen (vet ni hur mke jag hatar att gå till frisören? XD), shoppat lite i nässjö (okej, fick bara hem ett par såna där fejkconverse) å såhar jag varit borta i hästhagen å umgåsats me hästarna... I TVÅ Å EN HALV TIMME XD Nemen de va mysigt ;P


Aja, lite bilder kan man väl slänga in såhär på fredagskvällen ^^


Nela <333 

Tämforsen el va de ny heter :P 

    Kabinbana

  dimma

Daimbiskvi <3333333


Hoppsan (a)


Hotellet ^^ 


Äventyrsbad :D


Orkar inte lägga upp fler bilder just nu ^^ Slänger nog in nåt mer inlägg i kväll, men bloggen kommer kanske inte va så jätteaktiv nu när skolan börjar å allt ;) Bye!


Av Elin - 12 augusti 2011 18:31

Tror jag ska ta lite bloggpaus nu. Nej, inte länge. Nån vecka bara ^^ Så ja, vad ska man säga...?  Ses om en vecka! ;D

Av Elin - 12 augusti 2011 09:05

Godmorgon! Vet att jag bloggade aldeles för lite igår, men hade faktikst fullt upp. Jag satte dit isolatorer till staketet, jag gick ut på en promenad i skogen å va borta 1½ timme hehehe och så stack jag å jylli till Esperyd me hästarna ;) Och så kollade vi på Sunes sommar hahaha (a). Asså herregud va dom e sköna XD Kanske ska ta å kolla på Kommisarie Späck idag då... Vi får se va de blir. ^^


Jag har så kallad bloggtorka, som ni säkert har märkt, så bara lämna en kommentar om vad Ni vill att jag skriver om!! De kan vara vad som helst! Eller ni kanske vill att jag lägger ut bilder på nåt? Eller nån musik? Valet är ert! =D


Hej då! Och glömm inte kommentaren!! ;D

Av Elin - 11 augusti 2011 09:35

Godmorgon alla! ;D Idag ska jag... göra nåt, vene vad. Inget planerat ;P Får se va de blir ^^

I vilket fall som helst så ska jag faktikst lägga ut lite musik :)


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards