Exist

Alla inlägg under augusti 2011

Av Elin - 10 augusti 2011 18:30

Har varit i Nässjö nu på eftermiddagen å fixat lite grejjer till skolan. Hittade ett pennskrin, kalender, necessär (stavning?), jacka å ett linne. Å så lite godis ^^ ;)Juste, hittade ju två filmer på kvantum oxå XD Sunes sommar (verkar asrolig hahahha XD normal jag e...) och nån polisparodi som jag glömt namnet på hehe ;P


Men aja, orkar inte blogga mer nu å jag fattar inte ens vf jag gjorde ett blogginlägg för alla kmr ändå bara tycka detta va astråkigt hahah XD bye!

Av Elin - 10 augusti 2011 12:28

Idag har jag inte gjort mycket. Hittills i alla fall ;P Har cyklat till hästarna, har sovit, ätit, suttit här... Spelat lite piano (övet till nittiårsfesten jag ska spela på x.X)


Just nu sitter jag här å gör ingenting typ ^^ E sugen på godis... (a)


 

Av Elin - 9 augusti 2011 19:59

Har varit ute å klippt gräset. Å så har jag varit ute på en ridtur me Cheyenne. Å så har jag satt stänge (byggt staket, för er som inte fattar småländska el va de nu e XD). Å kört traktor hahaha. Morfar fick hjälpa mej. Va typ två år sedan jag körde sist, men sen gick de bra. Förutom när jag skulle backa med stockkärran, el va man ska kalla de. Slutade med att jag stängde av, hoppade ur å gav traktorn till morfar hahah ;D För ja menar, hjulet gick ju typ emot själva kärran. Traktorn va i en rät vinkel me kärran ;O Inte bra å rätt läskigt!! Fast annars va de kul att köra traktor (a).


Okejokej, jag vet att såna här vardagsinläggutanbilder e rätt tråkiga... ;/ Men har inget annat att skriva nu. Funderar på att göra en video... Vi får se hur de blir me de. Men om man ska göra en sån där vanlig videoblogg, vad ska man snacka om?? ;O *suck...*

Av Elin - 9 augusti 2011 13:37

Kollade nyss på bloggen å såg att inlägget "Sköna killar på youtube XD" hade blivit helt missbildat hahaha XD Men alla klippen e från samma youtubekanal, så hittar ni ett av klippen så har ni i stort sett hittat alla hahha ;D De jag hade lagt ut va alla Lunchtimmarna, + de som syns på bloggen ^^

Ville bara säga de.. ;P

Av Elin - 9 augusti 2011 13:29

Idag har jag hjälp morfar att spika dit asolatorer på staketstolpar. Håller på att fixa vinterbete t hästarna ^^ Men aja, isolatorerna tog slut å jag gick in å satte mej vid datan igen hahah XD Å så snodde jag pappas usb å där hittade jag jättsöta bilder från när jag var liten ^^


ni får dom i "åldersordning" x)

         

Av Elin - 8 augusti 2011 15:33

Har varit ute nån timme nu. Suttit på en sten å halvsovit me tre sovande ankungar i knät. Sjukt mysigt! Å så kommer katten oxå, å envisas med att klättre upp, vilket hon får. Så då har jag tre vakna, men fortfarande lugna, ankungar i knät å en social katt. Trodde inte de skulle gå, men de verkade acceptera varandra. Ankorna fräste inte ens (de brukar dom göra när katterna kmr för nära)! De pep lite bara när Spottie (katten) va nära att trampa på en av dom haha x] Klumpiga kisse!!

Ankor tillhör nog ett av mina favvodjur haha ^^

Av Elin - 8 augusti 2011 11:45

HAHAHHHAHHAHAHAHAHHA XD



Av Elin - 8 augusti 2011 10:52

Sry att jag inte bloggade mer igår, men hann inte de. Hade fullt upp medförberedelser inför hembygdsfesten och sen var de ju dags för själva hembygdsfetsen oxå, så var upptagen typ hela dagen, å sen när jag kom hem orkade jag inte blogga (a)

Aja, just nu sitter jag å gör typ ingenting här. Ensam hemma me syrran. ;) Fast mamma kmr nog hem snart, om deeeeee vaaaah intreschannt!!


Nemen tänkte bjuda på lite bilder, som jag tog igår å har suttit å redigerat nu ^^


Lantbruksmuseumet ^^


Kortegen


Vi hade med oss höns hahhha XD


 

Å så skulle man va utklädd till cowgirl, å känna sig lite allmänt dum xP


Nåra hade med sig Alpackor ♥


        Godis, blir hur sugen som helst nu när jag ser detta!! ;9

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards