Exist

Alla inlägg under oktober 2011

Av Elin - 25 oktober 2011 17:20

Ska till lövhult vid sjutiden, då de e teorivecka ^^ Ska titta på nån dressyrsak, tror jag ;)


Skolan har varit som vanligt. På hemkunskapen lyckades jag sätta handen på en varm platta, då jag skulle torka av den me disktrasan, så har haft lite ont, men inget farlig XD Alltid händer de nåt... :P


Nemen ska kanske gå å äta nåt el nåt... har ont i huvudet :c byebye

Av Elin - 24 oktober 2011 21:06

gjorde nyss en lite halvfail header, men den får duga tills jag får tid, motivation å ork till att göra en ordentlig header ;)


HOPE YOU LIKE IT :)


nu ska jag snart sova, byebye ^^

Av Elin - 24 oktober 2011 20:41

 

Gillar dej också, kära bloggplatsen... Nu måste man byta header oxå, jippie. verkligen. :c


Nemen idag har de varit FNtema hela dagen. I förmiddags hade elevens val och musikprofilen FN-konsert för resten av åttorna, och efter skolan stack jag till kyrkan för att öva till FN-konserten "miniorkestern" och "miniorkestern från tranås" skulle ha, då jag skulle hjälpa till å spela lite.

Har inte gjort nåt vettigt idag egentligen. Eftersom vår klass e musikklass var vi 9 st på engelskan, 3 på slöjden och 9 på klassrådet. Var inte så mke att göra, så va mest chill ^^


Men nu ska jag ta å läsa lite bloggar (förvånad?) och sen fixa en ny header tror jag :P Tjohopåer

Av Elin - 23 oktober 2011 19:38

Gjorde lite av kvällsmaten till familjen ikv, då HKläxan var tvungen att genomföras. Bestämde mej för att göra en korvgryta, som jag hellre vill kalla potatissoppa. Men aja, den blev väl inte jättegod, men mamma gillade den iaf. Eller hon "gillade" den...


Så nu e jag näääästan klar med läxorna till denna veckan. (och jag veeeeeet att ni verkligen ÄLSKAR när jag skriver om mina läxor...!)


Nemen ska gå på toa XD hejdå ^^

Av Elin - 23 oktober 2011 17:22

Suttit å laddat ner lite musik nu då min nerladdningsgrejsimåjs äntligen fungerar! :D


Tre av låtarna som numera finns i mobilen:


Finger Eleven - Paralyzer


If you think this song is about you then it probably is - D.R.U.G.S


Be Prepared - "Random Get"

Av Elin - 23 oktober 2011 14:59

Varit hos grannen å fått rida hennes Chilli tsm me jylli på pinoccio :) Så då har man åtminstonde gjort nåt vettigt denna dagen.

Just nu sitter jag med en labbrapport till kemin. Och så har jag precis fått tag på receptet till HKläxan XD


Har btw hittat ett rätt awesome band som jag alltid glömmer namnet på XD


The red jumpsuit apparatus - Godspeed

Av Elin - 23 oktober 2011 09:48

Vet att jag varit sämst på att blogga nu hela veckan. Och jag vet att jag brukar vara duktig på att blogga på fredagar och lördagar, men har varit på konfaläger fre-lö så har ju inte kunnat blogga nånting alls :P


Men aja, va jättekul på konfalägret! ;) Vi har lekt lekar, besökt växjö domkyrka,  lyssnat på när Jenny Berggren (sångare i Ace of Base) snackat om sitt liv, och sedan lyssnat när hon sjungit i domkyrkan.


Men nu e man iaf hemma. Lite lagom trött -.- Hemma bland alla läxor. Har HK till tisdag, å bara för de glömde jag boken i skolan. Har kemi till fredag, ska skriva labbrapport. Sen har vi säkert nåra läxor till, men palla dom ^^


Tänkte bara visa en låt av Ace of Base. Den heter Ravine och handlar om när en kvinna typ överföll henne med en kniv mitt i natten, om jag fattade rätt.


Ace of Base's låtar är inte precis min smak (gillar bara ravine isf), men hon sjunger väldigt bra ;)


Aja, ska läsa lite bloggar nu å försöka ta itu me lite läxor oxå, så hej då ^^

Av Elin - 20 oktober 2011 19:19

Inga läxor till imon. Har koll på packningen inför växsjö imon. Sitter här och har de allmänt chill ;)


Lyssnar för övrigt på en låt jag aldrig tröttnar på :D


April Divine - Redemption

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards