Exist

Alla inlägg under oktober 2011

hej

Av Elin - 15 oktober 2011 16:47

Kom hem från scouterna för ett tag sedan. Orkar inte skriva nåt om de, men de va kul iaf ;)


Nu ska jag fixa lite bilder till ett projekt vi gör på bild elvens val, så hej då :)

Av Elin - 15 oktober 2011 08:49

Guten Morgen!

Lördag. Hmm... Vad händer idag då?


Jopp. Först ska jag till en skola där de e 100årsjubeleum el nåt å så ska jag å ett gäng andra spela en fanfar å lite annat för folk där. Sen ska jag hem å e hemma ett tag å sen bäre av till scouterna.


Ja, jag vet att ni verkligen e superduperintresserade av detta. Eller inte. Eller kanske?


Nu ska jag iaf läsa lite bloggisar.


Tjingelingpingding!

Av Elin - 14 oktober 2011 17:02

Var en vanlig dag i skolan idag. Har börjat spela piano på musiken. Jag fcik typ inte spela, för att de skulle bara gå igenom lite enkla ackord å dom kunde jag redan. El tror de va därför. Aja. Spelade gitarr i stället ^^

Börjar känna mej rätt duktig på de nu, faktikst. Haha lol jag fick en lite ostämd gitarr. Då stämde jag den. Skills! El vene om de blev sådära jättebra, men de lät helt okej i alla fall ^^


Haha kom på att jag kan ju spela in en video där jag spelat gitarr ist för piano ;) fast de kmr bli helt fail...

så... de va inget. Jag skrev absolut ingenting!


Nu ska jag göra nåt annat. Hej då. :)

Av Elin - 14 oktober 2011 16:58

ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING ÖVERRASKNING



Bry er inte om de låga bitarna, kan inte sjunga lågt. Låter rätt hemskt XD

Av Elin - 13 oktober 2011 20:52

Kvällens sista inlägg. Ska snart sova tror jag.


Har för övrigt damp på moviemaker. Vill inte göra som jag vill. Vill inte spara videon jag vill spara.


Så överraskningen får väl antagligen vänta. tyvärr.


GoNatt på er småfolk. Å dvärgar. Å jättar. Å vanliga. Sov gött.

Av Elin - 13 oktober 2011 20:20

 

Av Elin - 13 oktober 2011 19:11


Såhär ser man ut när man inte pallar ha kvar sina flätor ^^ 

Av Elin - 13 oktober 2011 18:53

Lovade ju lite bilder på "Dagens frisyr"


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards