Exist

Alla inlägg under oktober 2011

Av Elin - 8 oktober 2011 22:06

Hihi jag å ALLA MINA BESÖKARE XD Alla 11. Eller de va 11 för 10 minuter sedan. Å så kollade man precis nyss. 22. Haha statistiken fördubblandes på några få minuter.


Tycker ändå att 22 besökare e rätt bra ändå. Okej, många bloggar har över hundra varje dag, å så kommer jag med mina 3-30 besökare. lol. Men ändå. Jag gillar att blogga. Jag strävar inte efter att bli känd el nåt sånt. Gillar bara att blogga.


SÅ DE SÅ!


Jovisst de e kul när man nån gång får sådära extra många besökare en dag, men jag är glad för bara 10, som de e de flesta dagarna.


btw GLÖM INTE MIN NYA OMRÖSTNING HÄR TILL VÄNSTER! :D

Av Elin - 8 oktober 2011 21:23

Ikv har becca, mila, nea å fia varit här. Satt mest å latade oss framför TVn, men sedan rusade vi ut för att kolla stjärnfall. Ska typ va nåt meteoritregn ikv vid elva, men redan nu har vi sett nåra stjärnfall. Ska ut å fota sen.

Eller jag har redan varit ute å fotat, men fotade bara månen å lite nattlandskap, då stjärnfall e omöjliga att fånga på bild XD


  ja, jag vet att jag inte kan låta bli att mixtra me färgerna XD Himlen va absolut inte rosa, som den översta bilden visar, tkte bara de blev fint ;D Den andra bilden däremot e rätt likt originalet

har bara gjort denna bilden lite gulare, annars såg den ut såhär ^^


Kommer förhoppningvis me fler bilder senare ikv el imon. Tjo på er!

Av Elin - 8 oktober 2011 16:21

Kom nyligen hem från scouterna. Har inte så mke mer å säga om de.


Av Elin - 8 oktober 2011 12:46

Asså jag blir så sur på mina skenor jag har när jag sover så att jag inte ska vakna me stora jack i munnen då min tandställning har ställt till de för mej... Dom e borta!! Jag hittar dom inte!!! >;O


Fy va irriterad jag blir!!!!!!!!!!! :c


Nån som sett dom? XD


Nej, såklart inte. Får väl leta lite till.


Kanske har jag svalt dom i sömnen?


Ne.


Nu ska jag leta.


Hej då.

Av Elin - 8 oktober 2011 09:39

Vaknade för nån timme sen. Åt frukost me pappa å syrran å klädde på mej.


Nu vet jag egentligen inte riktigt vad jag ska hitta på. Tror jag ska läsa lite bloggar ;) Har blivit lite smått beroende.


Senare idag bär de iväg till scouterna, som började för tre veckor sedan. Jag har inte varit där en enda gång än heheheh ^^


  hahah lol de ser ut som att jag har värsta dubbelhakan bara för att håret har lagt sig på ansiktet och ser ut som en skugga XD


Nemen hej då på er, hoppas ni vår en bra dag =)

Av Elin - 7 oktober 2011 17:48

Flyleaf - Again


Av Elin - 7 oktober 2011 16:56

Har nyss duschat. Va inte särskilt fräsch efter en heldag i lövhult då vi och alla andra som går på skolan jag går på har haft så kallat kilometerplock.

Va rätt kul faktiskt. Bättre än lektioner iaf. Fast man e lite trött i benen. Och träningsvärken börjar komma nu oxå... -.-


När skolan slutat stack jag å mila till pigalle för en liten brasslektion. Vi va verkligen inte kloka idag. Tror vi skrattade mer än vad vi spelade. Om man ska va helt ärlig e man nog tröttare i huvudet än benen nu alltså. Vi var helt knasiga. Asså verkligen KNASIGA!

Men de e väl bara sånna vi e helt enkelt. Inte så mke å göra åt det.


Men nu sitter jag här i alla fall och har ont i benen. Ska till tonår ikv då vi ska ha lite lekar å bollsporter, om jag fattat rätt. Jippie, säger mina ben nu. Jobba ännu mer!!


Nemen nu ska jag läsa lite bloggar å så. Ja, nivet de gamla vanliga. Hej då, hoppas ni inte har lika ont i benen som jag har. <3

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards