Exist

Alla inlägg under oktober 2011

Av Elin - 1 oktober 2011 22:14

Ska snart sova men tänkte bara lägga ut denna bilden som jag, under tiden jag hade tråkigt, skrev lite på ^^


 

Av Elin - 1 oktober 2011 21:34

  togs tidigare i kväll, likaså de två nedan           ska ju inte påstå att jag e expert på att fota höstlöv, men de blev rätt bra ändå?

  nån random växt i hästarnas damm i hagen   me like tallskog     spindlarna har jobbat för fullt idag   random gammal bil   älskar Raket's man   och Piggelins mule     öga ^^       Ronja hungrig idag   Ina i full galopp skritt   söt i de höga gräset ^^   Raket ser alltid knasig ut på bild XD   E han inte söt? <3   Mor å Son   naaw   såhär blir resultatet då man sätter kameran på Ronjas rumpa och trycker på knappen... ;)

    Vet att rådjursbilderna e urusla, men fick zooma MYCKET och efter det har jag zoomat i datorn och beskurit och krånglat... XD Men ändå, jag fick dem på bild!! :D


Hoppas ni gillade denna lilla bildbomb och glöm inte att kommentera!

Av Elin - 1 oktober 2011 19:44

Va ute för knappt en timme sen å fotade dimman som lagt sig runtom huset och över sjön. Tänkte lägga upp nåra av dom bilderna, och även de som togs i förmiddags ;) Men de får bli lite senare, då jag ska redigera lite av dom, tänkte jag.

Men nu vet ni iaf vad ni har att se fram emot ikv, så kom snart tillbaka ^^

Av Elin - 1 oktober 2011 16:51

Varit ute å fotat nu i eftermiddag. Lägger nog upp lite bilder sen, när alla har förts över till datorn ^^


Innan idag va jag på konfa i fyra timma. Vi lärde oss om skapelsen och Rut. Och så åt vi lite. Och lekte lite. I fyra timmar.


Ska egentligen plugga. Eller jag försöker plugga, men kalendern har råkat lämnats i skåpet så jag har ingen koll på vilka sidor vi har till religionsläxförhöret :( Och de e de jag måste plugga på som MEST. Historian har jag ju nästan koll på, HKn oxå. Och engelskan me. Jag e dum...


Nemen hej då, ska försöka ta tag i de läxor jag har koll på nu i alla fall ;) Hejdå!

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards