Exist

Alla inlägg under november 2011

Av Elin - 20 november 2011 14:12

Hemma från en göteborgsresa me scouterna ;) Kmr alldeles strax ett inlägg me mer om hajken samt en del bilder ^^


BRB

Av Elin - 17 november 2011 18:59

Hej på er. Eller dej. Hej på dej. Sitter å läser bloggar, som vanligt. Har börjat packa lite inför scouthajk imon ^^ Ska bli kul! ;)


Hmm... Har jag nåt mer å säga? Njeaa... Inte precis. Hej då ^^


(tråkigt inlägg jag vet :P)

Av Elin - 16 november 2011 20:58

Hittade en snygg bild från när jag var julmus innan hahha XD Jag lovar, ni kommer frukta gnagare resten av era liv efter att ha sett den bilden! :D


 

Av Elin - 16 november 2011 20:51

HAHAHAHA hur dum får man va?? Jag fattade inte... fast sen gjorde jag de ändå, men ändå!


 

(klicka på bilden för att komma till sidan jag hittade den på)

Av Elin - 16 november 2011 20:30

Hej på er ;) Pluggat lite geografi me pappa, tror de kmr gå rätt bra imon ^^ Eller C iaf :P


Va på elsies me tyskan sista lektionen idag. Gottgott å kulkul ^^






Å såhär såg jag ut som julmus för en stund sedan XD 


Nemen hejdå på er, ska ta å göra nåt bättre än å sitta här å skriva om ingenting, hejsvejs! ;D 

Av Elin - 14 november 2011 20:05

Har egentligen inget att skriva. Ett HEJ kanske? Ja, så får de bli...


Hej!


Ska äta nu, kanske bloggar mer sen (känner mej itne särskilt motiverad till att blogga just nu, men tänkte att ajg slönger in ett inlägg i alla fall)

Av Elin - 13 november 2011 16:23

Gjort fyra st headers, varav en av dom förhoppningsvis ska bli min nya header ett tag framöver. Så nu e de ni som får rösta om vilken ni vill att jag ska använda ;D ( om ingen duger kan ni ist lämna önskemål! )


       


Ska kanske göra fler, men pallade inte just nu XD Dessa var bara nåt jag slände ihop lite snabbt ^^


Kommer ändra headern precis när jag sparat detta inlägget, och kommer sedan byta mellan dessa fyra, för att testa vilken som jag tkr ser bäst ut. Efter ett tag kommer jag använda den som fått flest röster, tror jag hahah X Aja, hejdå å glöm inte att rösta!!

Av Elin - 13 november 2011 15:27

Sitter med samhällsboken i knät. Uppslagen till och med. Men måste nog erkänna att datorn vinner över boken i "kampen" om min uppmärksamhet... Så kan de gå. 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards