Exist

Alla inlägg under november 2011

Av Elin - 9 november 2011 19:45

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR XD



Och ja, jag HAR konstig humor... :P

Av Elin - 9 november 2011 17:49

Hade kemiprov idag. Gick riktigt bra! :D Har fått reda på matten också. 26/28 så duktig jag är asså!! :D


Orkar inte skriva så mke... måste plugga till tyskaprovet som e imon. Ni får en låt ist XD



Vet att jag e sjukt seg på att blogga just nu xP

Av Elin - 7 november 2011 20:11

Jahopp, då va lovet slut å första skoldagen efter lovet avklarad. Nu kommer man förståss på att man glömt göra HKläxan, så blir att göra den lite snabbt. Å så måste jag plugga till prov. Men finns ingen som kan hjälpa mej. :C Eller jode finns de ju, men de va nåt som krånglade i lagårn, så allt stöd i livet är tyvärr upptaget nu. Suck.


Nemen jag sitter här å läser en massa bloggar å har allmänt tråk å är allmänt lat me musik i öronen :D Vilket liv man har va??


Nemen usch vilket tråkigt inlägg detta blev. LÖL


Hejdå, och eventuellt godnatt, ifall jag inte bloggar mer idag.

Av Elin - 6 november 2011 14:52

Vill ni förgylla vardagen lite? Googla på do a barrel roll


Bara för att jag inte har nåt liv XD

Av Elin - 5 november 2011 21:31

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah jag glömde blogga igår!!!!! :O


Okej, jag va faktiskt i den stora staden Nässjö en del av dagen. Skaffade lite vantar å en mössa. Å en my mobil (HAPPYFACE!!!). Sen på kvällen va jag på fest hos mangeeeee. Eller åtminstonde fest haha. Eller kalas. Eller party. Eller va de nu kallas.


Så varken orkade el typ hann igår. Å inte har jag hunnit/orkat idag heller.


Började dagen me en ridtur på "grannens" hästapålla, Chilli :) Sen ledde vi hem våra egna hästar från "sommarbetet". Å sen va de lunch/middag å sen vid tre va de konfa, sen direkt till kyrkan å underhålla kyrkofolket där på allahelgonagudtjänstendeblevettlångtord å nu e jag hemma. *pust ut*


Å så har ajg kommit på att jag har två prov nästa vecka. Så. Bara att sätta igång. Tänkte börja med tyskan nu ikv. Ser inte särskilt lockande ut, eller hur??


 

Å glosboken e så himla jobbig nu. Svarar man fel så måste man svara rätt typ två gånger på samma fråga innan den lämnar frågan. Så allt som allt kanske han frågar mej tre gånger så många gånger som det är glosor. fast då lär man sej ju, MEN ÄNDÅ!!!

Av Elin - 3 november 2011 21:43

Tittat på Älska Mig.


Inte sett den??


Va väntar du på? XD Den är verkligen hur bra som helst!


Av Elin - 3 november 2011 17:30

Livet när jag å syrran har tråkigt å smetar in oss me smink å ser allmänt vackra ut.... XD


 

Av Elin - 3 november 2011 14:14

Gamla goda tider XD




Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards