Exist

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Elin - 11 december 2011 20:09

Har duschat nu å ska gå å lägga mej om typ en timme. Känns som att jag hunnit en hel del i helgen. Va ju jättelängesen de va fredag!! :O


Vene va jag ska göra. Har tråkigt. Pallar inte läxor :s Känns som jag har suttit typ halva dagen me läxor (vilket jag inte har, men ändå)...


Ouch, fysikprov imon :s Pappa förhörde mej me hjälp av sammanfattningspappret. Tog en kvart el nåt. Mer tid än så har jag inte lagt ner på fysiken. Oups! (a)


PS. GLÖM INTE BORT OMRÖSTNINGEN HÄR TILL VÄNSTER!

Av Elin - 11 december 2011 14:51

Snart är även denna dagen slut :/ Har bara lite småsaker kvar på religionsuppsatsenm vilket känns skönt. Tror jag fixar dom imon el nåt ^^

Bäst å börja me fysiken oxå. Fast känns ändå som att jag kan... Äsch, jag vet inte, å jag ska sluta å tjata om mina intressanta läxor.


Är förresten tredje advent (okej, inget nytt antar jag...). Himmel va fort de går!! :P SNART JULAFTON!!!! :D


Bra låt förresten:


Alice Cooper - Poison

Av Elin - 11 december 2011 11:10

Varit ute å åkt pulka me syrran nu ^^ Snön va stenhård (bevis finns på min arm XD)... Nemen de va kul, fast trillade av pulkan typ hela tiden bara för att de gick så fort å de dök upp en massa gupp helt random lite här å där heheheh.


Sitter iaf å försöker komma nån vart me religionen. Har skrivit exakt ett A4 på datan nu, å har ungefär 8 punkter kvar å skriva om :s SUCK!


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards