Exist

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Elin - 18 december 2011 20:47

Hunnit väldigt mke i helgen, men finns fortfarande saker kvar å göra. T ex städa och fixa plats i mitt rum. Mamma huggt en julgran som e litelite stor :P Ja, det funkade förra året, men då hade jag varken soffa el synth inne på rummet hehehehheh ^^


Å så måste jag fixa lite julklappar oxa, fast de e ju redan inplanerat, så de görs imon. Undrar bara när jag kmr ta tag i städningen, å granen, å julpyntet. ojojojojoj :P Äsch, e la bara å släpa in allt å se hur de blir 8D


Nu ska jag snart gå å lägga mej ;) Heydoe

Av Elin - 18 december 2011 17:21

BILDBOMB, från ett litet julbord... :P HEH



Kunde inte låta bli att fotografer dessa små söta varelser innan vi åkte:

   

...och jylli kunde inte låta bli att fotografera mej när vi satt i bilen sen...


Tomten hälsade oss välkomna med glögg å pepparkakor (dum som jag är tog jag på tok för stora klunkar av den jättemegavarma glöggen... tungan svider fortfarande :c)

   

Fotade "blomman" i fönstret medan vi väntade på att kyparna skulle ta upp drickabeställningar.



Min Jansson. Tror inte jag gillar janssons frestelse längre :c Denna va iaf inte så jättemegagod precis...


   


Ostmackaaaaaa :D

 


INGET, asså verkligen INGET, slår efterrättsbuffén :D Åt halvt ihjäl mej kändes de som. Men ja va duktig som inte åt tills jag blev illamående i alla fall heheheh XD (följade bilder e bara EN LITEN DEL utav de jag åt.)

     

Mobbad som jag e fick jag dricka sunkist, bara för att jag inte gillar kolsyrat :S




Lol... Satt en tomte i foajén å gav mej å jylli varsin godispåse ;D

 


Söt ängel, med vingar som knappt syns på bilden 



Nån som kan gissa va detta är?? XD Okejdå... Julgransglitter (a)

   


Kommentera gärna, och me de säger jag hejdå ^^

Av Elin - 18 december 2011 17:01

Sitter å redigerar bilder å låter spotify själv välja bland de 1518 låtar som finns på min spellista som jag valt att döpa till Typ min musiksmak (a). I alla fall, helt plötsligt dök denna härliga låt upp:


My Chemical Romance - Planetary (Go)

Av Elin - 18 december 2011 16:48

Sry för att jag inte bloggat idag, men har inte hunnit!! :C


Började dagen me att vakna. Som alltid... Nemen åkte in till nässjö, gick lite på torget me syrran, sen in på pigalle å tittade en stund på dansuppvisningen. Sen va vi tvugna att lämna staden nässjö å åkte till sansjö, där vi sedan åt julborde me familjen å "mammas sida". Tog en del bilder, som jag snart ska redigera å lägga ut, ha tåkamod.

Sen va jag mätt. RIKTIGT MÄTT... Åkte hem. Nu har jag suttit me historian i lite mer än en timme å nu e jag KLAR!! Fattar du?? JAG E KLAR ME HISTORIAN!!!! :D Ska bara be mamma/pappa läsa igenom sen ska jag skicka den till min, trots den hemska uppgiften, superbra lärare ;D hihi ^^


Nemen ska redigera bilder nu, samt leta rätt på mamma/pappa, så ses snart igen, i nästa inlägg :)

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards