Exist

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Elin - 22 december 2011 21:00

Då så har man fått in granen i rummet, och även öppnat lådorna me jul- och julgranspynt. Har dock inte orkat börja pynta än heheheh XD Är ganska efter... Till å me lillasyrran har typ pyntat färdigt. Aja, får fixa såntdär imon.


Hatar för övrigt internet. Har typ lagt av 27/4 hela kvällen. Fungerar i en halv minut sen bara lägger de av :s Blir så sur :c

Men nu ejag glad, för nu funkar de XD


 

Av Elin - 22 december 2011 14:45

Sitter här me ett långt jullov framför mej ;) Sista dagen va bra. Först kollade man på när niorna mötte lärare i fotboll, sen va de prisutdelning till dom som vunnit grenar på friidrottsdagen, sen hade vi lunch, sen va vi i klassrummet å fick betyg å lekte lite och sist kollade vi på klassens egna lilla band (som jag glömt va de heter) som spelade två låtar ;)


Sitter nu här. Varit ute å fotat lite. Släpat in tre granar till badrummet, bara för att isen på dom ska smälta... hehehe. Måste städa mitt rum. Å ta ner en hylla. Sen kan jag nog släpa in granen här XD


 

PS. Jag e RIKTIGT nöjd me betygen! El iaf de fyra A jag fick ^^ (SO-ämnena sen behöver vi inte ens snacka om...)

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards