Exist

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Elin - 25 december 2011 16:34

Kommer lite bilder med små beskrivningar från gårdagen, och även en från idag ;)



Börjar me en trädbild ^^ Inklämd i ett litet hörn står då familjens gran. Och lite grejjer runtomkring, såsom TV, tavlor, uppstoppad fågel mm. mm. E saker överallt i vårt hus, och man kan nog Aldrig säga att man har sett allt, för de har man inte... Inte ens jag, som har bott här i 14½ år kan säga de XD


Pappa har ett gulligt lucatroll, som jag inte kunde låta bli att fota ^^

 


Å så har man apelsinen som hänger i dörren/dörröppningen/över dörren/i taket vid dörren...

   


På julbordet fanns bla ägg, skinka å leverpastej.

     


Detta åt jag:

 


Efter maten skulle jag å jylli va tomtar hos grannen, passade även på att gå in å säga godjul till hästarna (och Raket får nosa på mitt paket som jag fick av grannen för att jag va en sån bra tomte XD)

 


Sen kom tomten till oss (a)



JULKLAPPAR!! :D



La de mesta på mitt golv nyss å fotade ^^ Glömde ta me vissa saker, såsom plektrum och smycken, men detta e iaf de mesta som jag fick ;D Å så har jag ju mobilen som jag fick för en månad sedan, men den räknas oxå som en julklapp, en tidig julklapp, säger mamma (a) L

ägg märke till den jättesöta hunden i luvan/kappuschongen (jag har alltid sagt de sistnämnda, men ingen fattar när jag säger kappuschong XD) Och lägg även märke till USBsladden i högra hörnet som jag "råkade" lägga på golvet

 


Till sist: Som efterrätt idag hos mormor fick vi chokladpudding!! GILLAGILLAGILLAMASSOR!!

   

Av Elin - 25 december 2011 09:50

Började denna dagen me att gå upp kvart över sex för att gå till julottan i kyrkan me mamma. Ibland gillar jag inte att vara konfirmand :/

Kom iaf hem lite efter åtta igen, och gick å la mej me musik i öronen å hann nääääääääästan somna, innan de va dags att äta frukost (för andra gången idag hehe). Åt bara ett kex. Va inte hungrig.


Senare idag ska familjen till mormor å morfar å äta lite julbord tror jag. Ska ta å fota lite. Just det! Ska ju leta rätt på kameran så jag kan lägga ut lite bilder från igår. Äsch, de tar jag sen heheh ^^


Hejdå så länge å ha en fortsatt bra julhelg! ;)

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards