Exist

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Elin - 26 december 2011 19:15

Vet att antagligen kommer absolut INGEN att kommentera detta inlägget men...


Vet någon nån/några bra låt/låtar på ENGELSKA som är ungefär lika "ljusa" (att sjunga) som Evanescence's Bring me to life?? Eller typ... Såna som håller sig mellan f i ettstrukna oktaven och f i tvåstrukna oktaven ^^ Eller inte så noga förresten, kan ju transponera... Men asså. Engelska låtar. Har tröttnat på dom jag har utskrivna nu å jag vet inte var/hur jag ska leta efter nya hehehhe XD (och jaaaaaa, jag haaaaaaar råkigt... :P)


(Det är tillåtet att ge tips även om du upptäcker detta inlägget nästa år XD Vill ALLTID ha tips!! :D)

Av Elin - 26 december 2011 14:34

Neverstore - Hold On


Sitter här, fortfarande me gitarren i knät (tänkte jag skulle spela, men fastnade lite vid datan, eftersom internet ÄNTLIGEN FUNGERAR!!!).


Jag e trött. Somnade inte förrän runt två inatt bara för att vinden höll på att ta sönder hela vårt hus (dvs det knakade lite då å då i väggarna) å jag å oroade mej för hästarna som var alldeles ensamma i sin hage..... Så jag kunde inte sova. Å så va de strömlöst. Å sen kom strömmen tbx nån gång mitt i natten å varenda lampa typ tändes. :s Jag var inte glad. Dessutom har jag tappat bort skenan igen, så e bara en tidfråga innan jag får sår igen :(


Annars är livet rätt så bra. Fast hade varit bättre om de va snö ute. Och om min skena kunde komma tbx. Och om det inte var sånt vårväder. Och om jag kunde sluta skriva å hitta på nåt som inte tröttar ut allmänheten ist...


Ska leta rätt på nån låt... Sätter den högst upp i inlägget så hinner ni lyssna på den innan ni tröttnar på detta inlägget....

Av Elin - 26 december 2011 14:26

Sitter här me gitarren i knät (va nära att skriva giratten XD HAHAHAH) och e lite småflummig. Har nyss ätit fruktsallad me grädde, å innan de har hela familjen spelat Geni, både Geni famailj 2 och Geni junior. JAG VAAAAANN ;D Hihi vi va lite galna ^^ Och flummiga XD Har suttit å skrattat i flera timmar nu hehehe ^^


Nemen dagen har varit bra. Så skönt me jullov å inte behöva göra någonting. Var btw ute på promenad me småhästarna. Asså de små småhästarna. Gick bra, de skötte sig utmärkt ;)


Pallar inte lägga ut nån bild såee... Säger väl hejdå.

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards